Priser på ældre kort ?
Fra : Jane

Dato : 23-08-10 16:25

Hej
Jeg har haft vandskader i min kælder, for erstatningens skyld skal jeg have
fundet priserne på disse, kan nogen hjælpe ?

Creative CT5923
Radeon CGAX-TX166v
MGI G2+DMILA
MSI FX 5200
Geforce FX 5200 LP
Geforce 7500 LE

Håber en kender et sted, man kan finde disse priser
Jane

Fra : Peter

Dato : 23-08-10 17:53

"Jane" <jornhansen_2@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Geforce FX 5200 LP
> Geforce 7500 LE
>
> Håber en kender et sted, man kan finde disse priser

Prøv på edb priser ( www.edbpriser.dk)
De priser du skal bruge er de priser der står på dine fakturaer, og som du i
sin tid betalte , og ikke dagspriser.
Iøvrigt er flere måske udgået.

PeterB

Fra : Jane

Dato : 23-08-10 22:53

Peter det er netop det jo der er mit problem, hvordan sætte en pris på et
kort man ikke kan finde daværende pris på ?
Jane