Skærme
Fijala 3554
justering af skærmbillede
Fra : Per

Dato : 23-08-10 16:41

Hej,

Mit skærmbillede vil ikke længere udfylde hele skærmen som den plejer. Jeg
har en Acer H223HQ hvor jeg har forsøgt i det mindste at justere placeringen
af skrivebordet ved hjælp af skærmmenuen OSD og "auto", men intet hjælper.
Jeg kører W7 - men det styres vel ikke derfra? eller gør det? Min opløsning
er 1920x1080.

Skrivebordet går helt ud til venstre og levner 1 cm sort stribe i bund og
top og 4 cm sort stribe i højre side.

Jeg vil pokkers gerne tilbage til en fyldt skærm, hvis der er en der kan
give et godt råd er jeg modtagelig.

mvh
Per

Fra : Per

Dato : 23-08-10 18:55

Undskyld forstyrrelsen. Jeg fandt ud af ved åbning af NVIDIA kontrolpanel,
at her åbner alle muligheder sig for løsning af mit problem

mvh
Per

Fra : Bruno, Copenhagen - ~

Dato : 24-08-10 00:21

Per wrote:
> Undskyld forstyrrelsen. Jeg fandt ud af ved åbning af NVIDIA
> kontrolpanel, at her åbner alle muligheder sig for løsning af mit
> problem

Et muligt tip!

Det lyder lidt som du bruger et VGA kabel og ikke et DVI kabel mellem
computer og skærm. Hvis det er tilfældet kan du måske opnå et lidt
skarpere billede med et DVI kabel.

Mvh
Bruno