Steel Magnolias (1989)
Fra : Bo M Mogensen

Dato : 22-08-10 03:19

http://www.imdb.com/title/tt0098384/

har lige genset den efter 16 grumme år hvor den har liget som en long
play play i min whs samling - kan sgu ikke huske hvor jeg gandt den men
det har nok været amazon uk ...

men det er en af de film hvor det virkeligt lykkedes at smide en hel
masse store og små stjerner ind i den samme film

   Sally Field   ...    M'Lynn Eatenton

   Dolly Parton   ...    Truvy Jones

   Shirley MacLaine   ...    Ouiser Boudreaux

   Daryl Hannah   ...    Annelle Dupuy Desoto

   Olympia Dukakis   ...    Clairee Belcher

   Julia Roberts   ...    Shelby Eatenton Latcherie

   Tom Skerritt   ...    Drum Eatenton

   Sam Shepard   ...    Spud Jones

   Dylan McDermott   ...    Jackson Latcherie

og de gør det alle sammen formidabelt - jeg sætter stor pris på at Julia
Roberts ikke fylder mere ind hendes talent rækker til ... hvor Sally
Fiel Dollty P Shirly Maclane osv spiller op til deres fulde potentiale ...

Den minder lidt om Terms of Endearment (1983)
http://www.imdb.com/title/tt0086425/

men så afligevel noget andet men    NÆSTEN lige så go ....

jo det var sgu uk knap 4 pund + porto
http://www.amazon.co.uk/Steel-Magnolias-DVD-Shirley-MacLaine/dp/B00005225G

og masser af subs :
Subtitles: English, Spanish, German, French, Italian, Hindi, Portuguese,
Turkish, Danish, Icelandic, Bulgarian, Swedish, Hungarian, Polish, Dutch

min Varmeste anbefaling

Mv.
BMM

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 22-08-10 07:56

Bo M Mogensen skrev:

> [...]

> Roberts ikke fylder mere ind hendes talent rækker til ... hvor Sally
> Fiel Dollty P Shirly Maclane osv spiller op til deres fulde potentiale ...

Jeg kan også godt lide den, især fordi den er sjov. Selvom det er en
"pigefilm".

--
Peter Brandt Nielsen

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 22-08-10 14:53

Den 22-08-2010 08:55, Peter Brandt Nielsen skrev:

> Jeg kan også godt lide den, især fordi den er sjov. Selvom det er en
> "pigefilm".

Ha ha jaee det er det måske nok - der bliver snakket en del - men
pigefilm eller ej bare kvaliteten er go ...

jeg har skam også læst kvinsw litt som allende - fay weldon - Lisa Atler
m.fl

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 22-08-10 08:32

Bo M Mogensen skrev:

> http://www.imdb.com/title/tt0098384/
>
> har lige genset den efter 16 grumme år

Stakkels dig! Godt, du så endelig fik set den igen.

--
Jørgen Grandt

Husk at se Glade Gensyn på
Munkeruphus i Dronningmølle

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 22-08-10 14:56

Den 22-08-2010 09:32, Jørgen Grandt skrev:

> Stakkels dig! Godt, du så endelig fik set den igen.

ja det var bare sager :) ..har aldrig helt forstået den her besættelse
af her og nu og det sidste nye - bevares hvis det er godt så fint - men
jeg synes det er sjover at finde det guld der er lavet igennem tide