Kanalkort
Fra : Gert Jacobsen

Dato : 22-08-10 08:21

Hej Ng
Har i min søgen efter koordinter til sluser i Tyskland. fundet filer til
download:
Dbf, Prj Shp Shx.
Er der nogen der kan kende filerne og dermed måske ved hvilket
navigationsprogram der kan håndtere kortene.

waterways.dbf
waterways.prj
waterways.shp
waterways.shx

Mvh
Gert

Fra : Harding E. Larsen

Dato : 22-08-10 01:48

Brug Google, skriv: dbf format, eller rprj format o.s.v. så kan du se
hvile hjælpeprogrammer der kan bruges til omformattering til et
navigationsprogram.

Mvh/Harding