Støvsuger 12V
Fra : Flemming N

Dato : 21-08-10 18:07

Efter at konen tabte den vi have skal en ny findes.

Er der nogen der har kendskab til en god?

/Flemming N

Fra : Harding E. Larsen

Dato : 21-08-10 13:44

Se indlægget "Super kompakt støvsuger - hvor? " der startede 9/8.
Du kan også se på: http://www.krepro.no/esd_annet/Stovsuger.pdf
Støvsugeren findes i fire udgaver hvor nok den simple 555-ESD-S er at
foretrække, alene ud fra prisen, men også ud fra den nødvendige
funktionalitet.

Mvh/Harding

Fra : Flemming N

Dato : 22-08-10 09:52

Hej Harding
Tak for dit forslag; men jeg vil foretrække en 12 V.
/Flemming N

Fra : Harding E. Larsen

Dato : 22-08-10 06:18

Hej Flemming,
Så må du til lommerne og købe en inverter for ingen 12 volt støvsuger
kan suge nævneværdigt.

Mvh/Harding

Fra : HO

Dato : 22-08-10 14:10

"Flemming N" <fnifjern@os.dk> skrev i en meddelelse
> Efter at konen tabte den vi have skal en ny findes.
> Er der nogen der har kendskab til en god?

Hejsa
Har haft denne i et år - magen til L...
http://www.varerum.dk/camping/mobil-kokken/diverse-12v-udstyr/stovsuger-12-volt-waeco-powervac-pv-100-opladelig.html

Har netop smidt den i containeren, og købt en billig til 220v hos Harald
Nyborg.
Perfekt, og lige så kompakt som den dyre 12V.

Fakta har en til 199,- i næste uge, så køb en inverter for resten af
pengene.
Støvsugeren er udmærket, og så billig den kan skiftes hvert år.

mvh
HO

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 19-09-10 11:58

"Flemming N" <fnifjern@os.dk> skrev i en meddelelse
> Efter at konen tabte den vi have skal en ny findes.
>
> Er der nogen der har kendskab til en god?
>
> /Flemming N

Hej Flemming

Jeg har sådan en her

http://www.varerum.dk:80/camping/mobil-kokken/diverse-12v-udstyr/stovsuger-12-volt-waeco-powervac-pv-100-opladelig.html

Som jeg gerne vil bytte med noget andet...

Kolding

Mvh
JR