Fjerne omdrejnings-begrænseren på en Gigan~
Fra : Stampe

Dato : 22-08-10 08:20

Nogen der ved hvordan man fjerner begrænseren på en Gigantco Sprint?

Mvh
Allan

Fra : Ole Pagh

Dato : 22-08-10 10:01

Stampe udtrykte præcist:
> Nogen der ved hvordan man fjerner begrænseren på en Gigantco Sprint?

Her er ikke færre end 13 siders information omkring begrænsningerne på
Giantco Sprint/Venus m.m.
http://www.billig-scooter.dk/viewtopic.php?t=2911

--
/ Ole

Fra : scootergrisen

Dato : 23-08-10 08:55

Så vidt jeg ved skal du købe en ubegrænset CDI boks.
Men før du gør det skal du gøre variatoren ubegrænset ved at fjerne
ringen mellem de forreste remskiver.

Fra : Stampe

Dato : 27-08-10 07:40

>"scootergrisen" wrote in message
>Så vidt jeg ved skal du købe en ubegrænset CDI boks.
>Men før du gør det skal du gøre variatoren ubegrænset ved at fjerne
>ringen mellem de forreste remskiver.

Hej
Ja ok jeg har fjernet ringen, det ville bare have været dejligt hvis man
kunne undgå at købe en CDI til 600,- kr. det er sku dyrt for en gang plastik
og en thyristor og en par modstande.

Er der noget der kender det billigste sted at købe sådan en CDI?

Mvh
Allan

Fra : scootergrisen

Dato : 27-08-10 15:08

Kan godt forstår du syns 600 kroner er mange penge men jeg har endnu
ikke hørt om nogen der har gjort den ubegrænset på Giantco Sprint.
Det kræver nok er der er nogen der gider skille boksen ad og undersøge
den.
På nogle CDI boksen kan man fjerne en ledning og på andre kan man save
lidt i boksen men det har jeg ikke hørt om at man kan på Giantco
Sprint.