hvad er den BILLIGSTE ansvarsforsikring på~
Fra : Bo M Mogensen

Dato : 21-08-10 03:14

hvad er den BILLIGSTE ansvarsforsikring på knallert/scoter 30 ?
jeg har surfet lidt rundt og alt tyder på det er TOPDanmark alka jeg
ellers bruger vil have 1100 kr hvor top Danmark er nede på 800 kr -
nogen laver ?

de enste andre forsikringer jeg har er sommerhus og hund + en
rejseforsikring der følger med mit mastercard gold

Mv.
BMM

Fra : scootergrisen

Dato : 21-08-10 07:00

Der var en der skrev om danske forsikring i en anden tråd til 731
kroner om året.
http://www.danskeforsikring.dk/privat/koeretoej/knallert/
Det åbenbart topdanmark som ejer det selskab.

Det da det billigste jeg har hørt indtil videre.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 21-08-10 21:27

Den 21-08-2010 15:00, scootergrisen skrev:
> [...]
> Det åbenbart topdanmark som ejer det selskab.
>
> Det da det billigste jeg har hørt indtil videre.

det lyder sgu da godt nok fornuftigt :)

Fra : scootergrisen

Dato : 23-08-10 08:56

Ja men jeg ved ikke om det forsætter noget... men hører gerne hvad du
finder ud af.

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 27-08-10 17:00

Den 23-08-2010 16:56, scootergrisen skrev:
> Ja men jeg ved ikke om det forsætter noget... men hører gerne hvad du
> finder ud af.

jamen du havde sgu ret jeg kan ikke lige huske det men jeg mener det var
786 kr for 1 år også under 300 kr ved falck ( det er jo meget rart hvis
man går i stå ude på kgs tyndskids mark )