Helbred 19 August 2010
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 19-08-10 19:59

Mangler ca. 40 procent af min IK!
(det har været en hel del udsving idag!)

Der er begyndt at være en meget grim lugt fra min Bihule
(afføring/rådenskab, men jeg bliver nødt til at stole på min læge)

Mit Kalium har været gjort grimt to gange!
Anden gang, var det byttet om dagen efter!(kan se det på farven,det grimme var meget mørkt!)

Desuden var noget Heavy Metal Detox(Pectassol og Algeminate Complex)
Blevet stillet ud i mit køkken, den der stod der i forvejen var tom! (smidt ud)
(jeg brugte noget EDTA jeg havde stående i kælderen, jeg er 80 procent overbevist om er blevet gjort grimt)

Det er gjort for at stille tvivl om mit mentale helbred i mit eget hoved!
Det er ikke lykkedes og jeg er i live endnu!

Det er stadig ikke lykkedes at gøre mig til en perverser,men jeg det har været tæt på et par gange,
men det er heldigvis ikke lykkedes og jeg er i live endnu!

-----------
"du skal have en perversion du må selv vælge hvilken"

Jeg har beslutte mig for ikke at blive en perverser!
(jeg skrev et indlæg tidligere, hvor jeg beskrev 5 forskellige perversioner og overvejede at lave en afstemmning på Jubii,
og en uges tid efter, blive undersøgt af professionelle, der så kunne dokumentere/bevidne at jeg havde fået den valgte perversion)

det kan være at jeg gennemfører det senere(jeg skal først have stoppet trafikken af Bjørnholts sindsyge i min bolig)
jeg er simpelthen overtræt!

Jeg har overvejet at lade være med at ryge, der er ingen tvivl om at jeg var stoppet som 28årig senest, hvis det ikke
var for tortur/programmeringen(udtrykket er brugt med vilje)
jeg har haft testet det inden og har haft et 3 måneders rygestop uden problemer!(som ca. 20-21årig)

Sane
Peter
--
Pnic/Allah-25-04-1973 http://tinyurl.com/y9bsn2h
http://tinyurl.com/ydnohlo, http://tinyurl.com/ydbqkpr

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 19-08-10 20:13

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4c6d7f12$0$36564$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> [...]
>jeg har haft testet det inden og har haft et 3 måneders rygestop uden problemer!(som ca. 20-21årig)

tilføjelse: var nede og købe nogen bananer igår(Kalium) en pakke økologiske og nogen almindelige,
jeg spiste de økologiske, senere var jeg nede og købe cigaretter, da jeg kom hjem (15 minutter senere)
var der kun to af de almindelige tilbage!

Sane
Peter