Let og hurtig browser
Fra : Fly Christensen

Dato : 19-08-10 12:39

Hejsa!

Jeg leder efter en browser, som er hurtig, let og, som bruger få
ressourcer.

For tiden bruger jeg FIreFox, men den har et højt hukommelsesforbrug.
Til gengæld kan den indstilles eller udbygges, som jeg har lyst til.

Hvilken browser skal jeg prøve?

Fly

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 19-08-10 13:00

Den 19-08-2010 13:38, Fly Christensen skrev:

> For tiden bruger jeg FIreFox, men den har et højt hukommelsesforbrug.
> Til gengæld kan den indstilles eller udbygges, som jeg har lyst til.

Er det et problem, at den bruger meget hukommelse? Firefox
bør ikke bruge mere hukommelse, end du kan undvære.

Hvis du ikke har ret meget fri hukommelse, vil Firefox bruge
mindre, end hvis du har masser af fri hukommelse. Formålet
med den metode er at optimere hastigheden på hjemmesiderne,
uden at det går ud over andre programmer.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Ryd op i dine bogmærker/foretrukne med det gratis program

Fra : Test

Dato : 19-08-10 13:17

On 2010-08-19 13:38, Fly Christensen wrote:
> [...]
>
> For tiden bruger jeg FIreFox, men den har et højt hukommelsesforbrug.
> Til gengæld kan den indstilles eller udbygges, som jeg har lyst til.

Firefox Mobile?

Den er vældig underholdende, hvis man ikke tidligere har prøvet en
browser beregnet til mobiltelefoner.

http://www.mozilla.com/en-US/mobile/

Fra : Carl Drud

Dato : 19-08-10 17:25

Fly Christensen <x_nospam_x@gmx.net> writes:

> [...]
>
> For tiden bruger jeg FIreFox, men den har et højt hukommelsesforbrug.
> Til gengæld kan den indstilles eller udbygges, som jeg har lyst til.

Du kan prøve Google Chrome.

http://www.google.dk/chrome

Der findes også extensions til denne.

https://chrome.google.com/extensions