New York pass and City Hop-on
Fra : Arne Poulsen

Dato : 18-08-10 22:27

Min hustru og jeg skal besøge N.Y. første gang. Vi har blot to dage til at
snuse til de vigtigste seværdigheder. Jeg ser et tilbud på nettet hvor man
kan købe en kombineret City bus billet og newyorkpass for 2 dage.
http://www.newyorkpass.com/busTourPackages.aspx
Er der nogle som vil dele deres erfaringer med os.
Er det et godt tilbud? - eller er der andre gode forslag.
Vi har ophold og forplejning, og vil mest bruge
vor tid på "must see" seværdigheder, og evt.også besøge kendte markeder,
indkøbs centre super stores. Pensionist alderen gør vi ikke kan trave
"endeløst" rundt, men fit for nogle km hver dag. På forhånd tak for bidrag.
Arne

Fra : Niels Hejnfelt

Dato : 19-08-10 10:32

"Arne Poulsen" <arne-poulsen@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> indkøbs centre super stores. Pensionist alderen gør vi ikke kan trave
> "endeløst" rundt, men fit for nogle km hver dag. På forhånd tak for

Hej Arne.

Om 8 dage skal jeg selv derover for 3. gang, og også denne gang har vi valgt
at købe New York Pass, som er gyldigt 3 dage fra aktivering, og til alle de
interessante steder.
Og man springer f.eks. den ofte 200 m lange billet kø over når man skal
sejle ud for at se Frihedsgudinden (men ikke boardingkøen )
Vi har været glade for dette valg alle gange - benmærk at der ofte er tilbud
på kortet, dvs at man i begrænsede perioder kan bestille det med 10-20%
rabat!
http://www.newyorkpass.com/prices.aspx
Lige nu er der f.eks. USD 25,- i rabat.

Mvh