Problem med wget
Fra : Martin Larsen

Dato : 18-08-10 13:25

Jeg har brug for periodisk at gennemløbe et site for at opdatere en
servercache. Wget kører på samme server via localhost, så jeg bruger
følgende kommando:

wget --mirror localhost

Efter et godt stykke tid stopper wget så pludselig med beskeden:

HTTP request sent, awaiting response... Terminated

Det sker hver eneste gang, men ikke på nøjagtig samme sted. Jeg har
prøvet på to forskellige serveren med samme resultat.

--debug optionen giver ikke information om årsagen, og der er heller
ikke noget i webserverens logfil som indikerer en fejl.

Nogen bud på hvad der kan være årsagen?

Alternativt, findes der andre kommandolinjeprogrammer som gør noget
tilsvarende? (cUrl kan ikke downloade recursivt)

Fra : Martin Larsen

Dato : 22-08-10 09:07

Martin Larsen wrote:

> Alternativt, findes der andre kommandolinjeprogrammer som gør noget
> tilsvarende? (cUrl kan ikke downloade recursivt)

Det er ikke lykkedes mig at finde et fix for wget. Lader til at jeg er
stødt ind i en ukendt fejl der viser sig når man downloader meget store
sites (mange tusind sider). Jeg gætter på at det er stack overflow eller
noget i den stil.

I stedet har fundet httrack som klarer det uden problemer, og i en del
tilfælde ser ud til at være et væsentligt bedre valg end wget. Et meget
spændende program som jeg kan anbefale!

http://www.httrack.com/

Hilsen
Martin