Firefox: Denne side viderefører ikke fores~
Fra : Claus Skaarup \(Arbe~

Dato : 18-08-10 08:56

Subj. kommer frem på én af computerne på netværket, når brugeren forsøger at
logge på Google Kalender i Firefox 3.6.8.
En midlertidig løsning er at slette cookies for google.com/.dk, men
problemet vil jo komme igen.
Er der nogen, der har en løsning på det?

Der er Win7 installeret på computeren, hvis det gør nogen forskel.

--
Mvh. Claus
www.clask.dk

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 18-08-10 12:33

Den 18-08-2010 09:55, Claus Skaarup (Arbejde) skrev:
> Subj. kommer frem på én af computerne på netværket, når
> brugeren forsøger at logge på Google Kalender i Firefox 3.6.8.
> En midlertidig løsning er at slette cookies for
> google.com/.dk, men problemet vil jo komme igen.

Nej, det vil ikke nødvendigvis komme igen. Problemet opstår
vist oftest, hvis en hjemmeside har ændret på deres
cookie-funktion. Efter en sletning af den gamle cookie, bør
det fungere uden problemer.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Stor guide til installation og brug af mailprogrammet

Fra : Claus Skaarup \(Arbe~

Dato : 18-08-10 13:35

Kim Ludvigsen wrote:

> Nej, det vil ikke nødvendigvis komme igen. Problemet opstår
> vist oftest, hvis en hjemmeside har ændret på deres
> cookie-funktion. Efter en sletning af den gamle cookie, bør
> det fungere uden problemer.

Okay. Jamen det lyder da positivt. Jeg krydser fingre og siger mange tak.

--
Mvh. Claus
www.clask.dk