Grafikfejl pa Geforce GO 7900 GTX
Fra : Bent

Dato : 18-08-10 05:53

Hej med jer

Jeg har lige været heldig og få en DELL XPS M1710 bærbar hvor der er Windows
XP på.
Når jeg er i Windows er der nogle grafikfejl på (nogle vandrette streger),
fejlen kommer fra start af, så det kan ikke være varme der er problemet.

Jeg har prøvet alle de forskellige Nvidia grafik drivere jeg kan finde og
det er det samme problem.

Det mystiske er at når jeg prøver at køre linux er der ingen problemer med
grafikken, men jeg vil jo helst køre Windows.

Hvis der er en der har et link til alternative drivere jeg kan forsøge,
eller evt noget jeg kan forsøge for at løse mit grafikproblem vil jeg blive
glad.

Hilsen BB

Fra : Bent

Dato : 29-08-10 13:57