Oversvømmelser
Fra : Elmer Fjort

Dato : 17-08-10 22:39

I går aftes 16-08 så jeg et kort i en nyhedsudsendelse, hvor de områder som
forsikringsselskaberne
havde udpeget som værende i farezonen for oversvømmelser og andre
ubehagelige ting.

Det virkede som om det kort lå et sted på nettet, men hvor??

Elmer

Fra : Ole Gaarde Kristense~

Dato : 17-08-10 23:59

"Elmer Fjort" <whoknows@whocares.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ubehagelige ting.
>
> Det virkede som om det kort lå et sted på nettet, men hvor??

Det må være http://www.forsikringsvejret.dk der tænkes på - gætter jeg på.

Ole Gaarde Kristensen

Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 18-08-10 06:56

"Elmer Fjort" <whoknows@whocares.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> ubehagelige ting.
>
> Det virkede som om det kort lå et sted på nettet, men hvor??

Nu så jeg ikke udsendelsen, men ved at nogle selskaber har adgang til en
service der hedder "SePå" som kan simulere forhøjet vandstand - lignede det
noget af det her: http://www.skadeservice-danmark.dk/sepaa-billeder.html ?

--
MVH Thomas
http://www.sjovevarer.dk - er du vild med gadgets?

Fra : Elmer Fjort

Dato : 18-08-10 09:18

".°o.O Thomas O.o°." <no@it.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Nu så jeg ikke udsendelsen, men ved at nogle selskaber har adgang til en
> service der hedder "SePå" som kan simulere forhøjet vandstand - lignede

Det var nu ikke nogen af de sider. Landet var opdelt i en masse felter med
hver sin farve.
og farven var afhængig af risikoen for oversvømmelser.

Elmer

Fra : Zeki

Dato : 18-08-10 09:23

http://flood.firetree.net/?ll=55.8568,11.0193&z=9&m=14

Fra : Claus Skaarup \(Arbe~

Dato : 18-08-10 13:54

Zeki wrote:
> "Elmer Fjort" <whoknows@whocares.dk> skrev i en meddelelse

> http://flood.firetree.net/?ll=55.8568,11.0193&z=9&m=14

Sejt! Jeg og et par af mine naboer får vores egen lille ø.
--
Mvh. Claus
www.clask.dk

Fra : Gamle

Dato : 18-08-10 15:48

Elmer Fjort wrote:
> [...]
> ubehagelige ting.
>
> Det virkede som om det kort lå et sted på nettet, men hvor??

Iflg. TV-avisen idag, er disse oplysninger kun tilgængelige for
forsikringsselskaberne.

Mvh.
Torben

Fra : Elmer Fjort

Dato : 18-08-10 17:40

"Gamle" <cfs4808a@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Iflg. TV-avisen idag, er disse oplysninger kun tilgængelige for
> forsikringsselskaberne.

Ok! så er det jo ikke så underligt at man ikke kan finde det.

Elmer

Fra : Ukendt

Dato : 19-08-10 13:46

Så dem der bliver direkte berørt kan intet få at vide - og dem der skal
tjene på andres ulykke kan godt.