Aparte blanding
Fra : Pwh

Dato : 17-08-10 19:30

Faldt over denne annonce på hundegalleri,
den er da mere speciel end køn
http://www.hundegalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=55036

/Jens (som synes at alle hunde med stritører er aparte)

Fra : Ralph

Dato : 17-08-10 20:27

"Pwh" <kkkjhh@email.dk> skrev i en meddelelse
> Faldt over denne annonce på hundegalleri,
> den er da mere speciel end køn

Den er s'gu da meget sød.

--
Ralph

Fra : jopa

Dato : 17-08-10 20:33

Den 17-08-2010, skrev Pwh:
> Faldt over denne annonce på hundegalleri,
> den er da mere speciel end køn
> http://www.hundegalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=55036

Jeg må indrømme at stiger af når det gælder blandingshunde.
Kan ikke forholde mig til det specielt ikke når man ser hvad ejeren
kalder sig selv.

Apro po den syge nye muskelhundelov, så kan man med ovenstående syge
eksempel se hvad man kan lave for at omgåes loven hvis man er
tilstrækkeligt syg i roen.

Hvordan bliver afkommet efter sådanne eksperimenter.
jeg syntes at Boxer og Schæfer kan blive en alvorligere sag end flere
af dem der er på listen over forbudte racer.

Nå ja jeg kan jo være ligeglad jeg er jo blevet pensionist :-@ :-@ :-?
:') lol

--
Mvh John
www.wordpresstema.dk

Fra : Pwh

Dato : 17-08-10 21:05

jopa, skrev:

> Jeg må indrømme at stiger af når det gælder blandingshunde.

Hov hov, hvad er der galt med min smukke LabRat Angel

> Hvordan bliver afkommet efter sådanne eksperimenter.

Ikke smukt at se på.

> jeg syntes at Boxer og Schæfer kan blive en alvorligere sag end flere
> af dem der er på listen over forbudte racer.

Synes de skal forbyde boxere og schæfere næste gang

/Jens

Fra : jopa

Dato : 17-08-10 21:13

Pwh kom med følgende:

> Synes de skal forbyde boxere og schæfere næste gang

Det bliver enden på det eller som i bla Østrig hvor de skal have
mundkurv på.

Jeg tænker ikke så meget på udseendet som psyken af disse blandinger

Angel er jo Golden retriver så den er fredet :')

--
Mvh John
www.wordpresstema.dk

Fra : Kim Christensen

Dato : 17-08-10 14:15

On 17 Aug., 21:32, jopa <ad...@jp-web.invalid> wrote:
> [...]
>
> Jeg må indrømme at stiger af når det gælder blandingshunde.
> Kan ikke forholde mig til det specielt ikke når man ser hvad ejeren

Jeg tør vædde med at den "boxer" var en amstaff.

> [...]
> jeg syntes at Boxer og Schæfer kan blive en alvorligere sag end flere
> af dem der er på listen over forbudte racer.

Det kommer de sikkert også når BT laver en skrækhistorie på dem og Pia
Kjærsgaard 5 sekunder efter står med et beslutningsforslag klar.

Hilsen Kim

Fra : Pwh

Dato : 17-08-10 21:21

Kim Christensen, skrev:

> Jeg tør vædde med at den "boxer" var en amstaff.

Ja, nu du siger det passer det bedre med udseendet.
Det kan blive et hyggeligt bekendtskab sådan en blanding.

/Jens

Fra : jopa

Dato : 18-08-10 10:43

Pwh formulerede tirsdag:

Havde det været boxer ville den nok have haft noget mere fladtrykt
snudeparti så jeg tror også vi snakker stribet amstaff, men det tør de
nok ikke skrive B-)

> Ja, nu du siger det passer det bedre med udseendet.
> Det kan blive et hyggeligt bekendtskab sådan en blanding.

Nu er de heldigvis sjældent særligt store.

--
Mvh John
www.wordpresstema.dk

Fra : Lene Nielsen

Dato : 18-08-10 01:07

On 17 Aug., 22:20, "Pwh" <kkk...@email.dk> wrote:

> Ja, nu du siger det passer det bedre med udseendet.
> Det kan blive et hyggeligt bekendtskab sådan en blanding.
>
> /Jens

Det var faktisk også min første tanke, da jeg så billedet. Det vil
hverken være den første eller den sidste blanding, der bliver kaldt
noget andet end den er for at omgå loven.

Lene

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 18-08-10 08:21

jopa formulerede tirsdag:

> Jeg må indrømme at stiger af når det gælder blandingshunde.
> Kan ikke forholde mig til det specielt ikke når man ser hvad ejeren kalder
> sig selv.

Eller hunden:

"Rosebud" kunne være hentet fra en Columbo-film, hvor kommandoen
"Rosebud" fik et par hunde til at angribe og dræbe et offer:

http://www.tv.com/columbo/how-to-dial-a-murder/episode/101387/summary.html

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : jopa

Dato : 18-08-10 10:08

Hans Paulin (6310) formulerede spørgsmålet:

> "Rosebud" kunne være hentet fra en Columbo-film, hvor kommandoen "Rosebud"
> fik et par hunde til at angribe og dræbe et offer:

Sygt og der er sikkert syge aftagere til sådanne blandinger desværre

--
Mvh John
www.wordpresstema.dk

Fra : Pwh

Dato : 18-08-10 11:10

jopa, skrev:
> Hans Paulin (6310) formulerede spørgsmålet:

> Sygt og der er sikkert syge aftagere til sådanne blandinger desværre

Og vi må formode at der er en 6-8 stykker i omløb.

/Jens

Fra : Nicky

Dato : 18-08-10 15:24

"Pwh" <kkkjhh@email.dk> skrev i meddelelsen

> Og vi må formode at der er en 6-8 stykker i omløb.

Formodentlig flere. Endda mange flere. Her er en anden hund af
boxer/schæfer-mix, som til forveksling ligner hunden på billederne.

http://www.youtube.com/watch?v=ZZ3RDizWsN8

Fra : jopa

Dato : 18-08-10 17:25

Pwh udtrykte præcist:

> Og vi må formode at der er en 6-8 stykker i omløb.

Det viser bare at loven ikke kan administreres uden at forbyde alt uden
papir desværre, og det er så heller ingen garanti B-)

--
Mvh John
www.wordpresstema.dk

Fra : Pwh

Dato : 18-08-10 18:46

jopa, skrev:
> Pwh udtrykte præcist:

> Det viser bare at loven ikke kan administreres uden at forbyde alt
> uden papir desværre, og det er så heller ingen garanti B-)

Når folk også åbenlyst overtræder loven er det nok håbløst.
http://www.adoos.dk/post/8382440/_pitbull_hvalpe_til_salg
http://www.bedsteven.dk/annoncer/hunde/amstaff/

Man kunne sikkert finde mange flere, det var bare en hurtig søgning.

/Jens

Fra : jopa

Dato : 18-08-10 18:52

Pwh kom med denne ide:

> Man kunne sikkert finde mange flere, det var bare en hurtig søgning.
Ja det er jo tydeligt unge mennesker der fortryder købet kan man se når
man bladrer annoncerne igennem.

Hundekørekort igen igen, og ingen papirer på hunden så skal enten ejer
eller hund aflives

--
Mvh John
www.wordpresstema.dk

Fra : Pwh

Dato : 18-08-10 19:23

jopa, skrev:
> Pwh kom med denne ide:

> Ja det er jo tydeligt unge mennesker der fortryder købet kan man se
> når man bladrer annoncerne igennem.

Det må da heller ikke værer sjovt for dem at værer blevet fanget i den
fælde at de ikke kan komme af med hunde på lovlig vis mere,
untagen at få den aflivet.

Gad vid hvordan de ordner det rent praktisk, de burde jo ikke kunne
få en af listehundene registreret nu eller få tegnet en forsikring.

/Jens

Fra : jopa

Dato : 18-08-10 19:39

Pwh:

> Gad vid hvordan de ordner det rent praktisk, de burde jo ikke kunne
> få en af listehundene registreret nu eller få tegnet en forsikring.

Jeg har ikke selv en hundeforsikring, men mener da ikke at de spørger
efter race

--

Mvh John
www.wordpresstema.dk

Fra : Pwh

Dato : 18-08-10 20:12

jopa, skrev:
> Pwh:

> Jeg har ikke selv en hundeforsikring, men mener da ikke at de spørger
> efter race

Så har du vel en hyæneforsikring
Mener bestemt at jeg oplyste race da jeg tegnede
Balders forsikring, det kan de self lyve om,
men så dækker forsikringen sikkert ikke.

/Jens

Fra : jopa

Dato : 18-08-10 20:16

Pwh frembragte:

> Så har du vel en hyæneforsikring

Jeg behøver ikke en hundeforsikring ha ha

--
Mvh John
www.wordpresstema.dk

Fra : Pwh

Dato : 18-08-10 20:37

jopa, skrev:
> Pwh frembragte:

> Jeg behøver ikke en hundeforsikring ha ha

Næh, få du dig en rigtig hund først

/Jens

Fra : jopa

Dato : 18-08-10 20:41

Pwh har bragt dette til os:

> Næh, få du dig en rigtig hund først

Jeg er tilfreds med mit monstrum som snart skal have søster eller bror
B-)

Fra : Pwh

Dato : 18-08-10 20:59

jopa, skrev:
> Pwh har bragt dette til os:

> Jeg er tilfreds med mit monstrum som snart skal have søster eller bror
> B-)

Du ved jo godt at om et år skriver jeg at alle hunde under 60kg
ikke tæller med
Balder blev vejet til 22kg idag hos dyrelægen, så han er godt på vej.

Lad os nu hører lidt mere om dine hvalpeplaner,
jeg skal nok lade værer med at svine den til selv om det er en schæfer

/Jens

Fra : jopa

Dato : 18-08-10 21:32

Pwh skrev den 8/18/2010:

> Du ved jo godt at om et år skriver jeg at alle hunde under 60kg
> ikke tæller med

Øhm jeg begynder så at fodre ham dobbelt

Fra : Pwh

Dato : 18-08-10 21:54

jopa, skrev:

> Øhm jeg begynder så at fodre ham dobbelt

Jeg har bestilt anabolske steroider hjem til Balder,
tror du det kommer til at påvirke hans psyke :-?

/Jens

Fra : jopa

Dato : 18-08-10 22:40

Pwh udtrykte præcist:

> Jeg har bestilt anabolske steroider hjem til Balder,
> tror du det kommer til at påvirke hans psyke :-?
Kun til det bedre :')

Rotweilere er jo kendt for at være angstbidere og nervøse :-@

--
Mvh John
www.wordpresstema.dk

Fra : Pwh

Dato : 18-08-10 23:00

jopa, skrev:
> Pwh udtrykte præcist:

> Kun til det bedre :')
>
> Rotweilere er jo kendt for at være angstbidere og nervøse :-@

Det bliver Balder vel ikke med den rette hårde opdragelse

Ps.
Jeg morer mig ellers lige for tiden på hundegalleri's forum,
hold da kæft hvor er de sjove at drille med den gode gamle
lufte trådløst debat.
Har fået en del mennesker op af stolen ved at skrive at jeg træner
Balder op til at gå trådløst
Sjovt nok har jeg nu flere på min side end jeg plejede at have her i gruppen.

/Jens

Fra : Pwh

Dato : 19-08-10 14:05

jopa, skrev:
> Pwh udtrykte præcist:

> Det viser bare at loven ikke kan administreres uden at forbyde alt
> uden papir desværre, og det er så heller ingen garanti B-)

Apropros
http://www.hundegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=416911

/Jens

Fra : jopa

Dato : 19-08-10 15:47

Pwh skrev den 19-08-2010:

> Apropros
> http://www.hundegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=416911
Godt man har en schæfer de har da lige rygge ikke som dem her:
http://www.hundegalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=54940

--
Mvh John
www.wordpresstema.dk

Fra : jopa

Dato : 19-08-10 16:06

Pwh frembragte:

> Apropros
> http://www.hundegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=416911

1 høj til Balder.

Hold da kæft en flok åndsamøber der holder til derinde.

Er det lige dig ???? >:|

--
Mvh John
www.wordpresstema.dk

Fra : Pwh

Dato : 19-08-10 16:28

jopa, skrev:
> Pwh frembragte:

> 1 høj til Balder.

Takker, giver mig nu ikke selv af med det stemmepjat
Benny og Connie (CH) er også medlemmer hvis du vil stemme på dem.

> Hold da kæft en flok åndsamøber der holder til derinde.
>
> Er det lige dig ???? >:|

Man får en seriøs griner ind imellem
Og nej, tror ikke jeg bliver hængende ret meget længere der.
Men snormafiaen startede en tråd op hvor jeg self ikke
kunne holde min kæft, den er vi ikke helt færdige med

Men bortset fra det er der meget gang i den på HG.
Når man chekker markedsannoncerne er det helt vildt
at se hvor mange hunde der forsøges omplaceret.
Også sørgeligt at se hvad folk avler på af tavleløse
hunde de ikke engang har fået AD/HD chekket.
Så man kan nu godt lærer lidt om hundehold i Dk
ved bare at følge med fra sidelinien.

Du skal melde dig ind for at kunne skrive i forum,
men så vil en provo som dig også kunne få mange sjove timer
Mange af dem æder råt hvad man skriver og kører helt op i det røde felt.

/Jens

Fra : Pwh

Dato : 19-08-10 16:38

Pwh, skrev:
> Men snormafiaen startede en tråd op hvor jeg self ikke
> kunne holde min kæft, den er vi ikke helt færdige med

Hvis du er nysgerrig kan du læse tråden hvor vi slås nu,
jeg kommer først med et stykke nede.
Det er hende tøsen "Anne med rotterne" jeg driller lidt i øjeblikket
http://www.hundegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=416841

/Jens

Fra : jopa

Dato : 19-08-10 19:39

Pwh:
> jopa, skrev:

> Takker, giver mig nu ikke selv af med det stemmepjat
> Benny og Connie (CH) er også medlemmer hvis du vil stemme på dem.
Jeg skal ikke stemme på nogen derinde
Kun Balder 2 høj til ham :')

--
Mvh John
www.wordpresstema.dk

Fra : Tove Krieger

Dato : 17-08-10 21:13

> [...]
> http://www.hundegalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=55036
>
> /Jens (som synes at alle hunde med stritører er aparte)

Jeg synes da at hunden ser ganske sød ud meeeeen ,en boxer er en dejlig hund
og det er en schæfer også. Jeg må dog tilstå at jeg ikke er helt vild med
blandingen, men selvfølgelig kan hunden da ikke gøre for det.

Stritører synes jeg iøvrigt er ganske charmerende, men det er vel en
smagssag. En schæfer ville da se fjollet ud med hængeører.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Pwh

Dato : 17-08-10 21:23

Tove Krieger, skrev:
> [...]
> dejlig hund og det er en schæfer også. Jeg må dog tilstå at jeg ikke
> er helt vild med blandingen, men selvfølgelig kan hunden da ikke gøre

Jeg tror Kim har ret i at det ikke er boxer, men amstaff der er i den blanding.

> Stritører synes jeg iøvrigt er ganske charmerende, men det er vel en
> smagssag. En schæfer ville da se fjollet ud med hængeører.

En schæfer ser fjollet ud uanset hvad

/Jens

Fra : Tove Krieger

Dato : 18-08-10 10:49

> Jeg tror Kim har ret i at det ikke er boxer, men amstaff der er i den
> blanding.

En tigerstribet boxer kan have nøjagtigt de samme farver og aftegninger som
en Amstaff.

> En schæfer ser fjollet ud uanset hvad

Så så bette Jens, kan du nu lige styre dig.

Fra : Lene Nielsen

Dato : 18-08-10 01:05

On 17 Aug., 20:30, "Pwh" <kkk...@email.dk> wrote:
> Faldt over denne annonce på hundegalleri,
> den er da mere speciel end køn  http://www.hundegalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=55036
>
> /Jens (som synes at alle hunde med stritører er aparte)

Den er i hvert fald kønnere end den hund, den sidder ved siden af.

Men sådan er smag og behaf forskellig, jeg bryder mig ikke om flade
snudepartier.

Lene, som godt kan lide naturlige stritører