DELL PowerVault 650F
Fra : Alexandar

Dato : 16-08-10 21:38

Hej.

Jeg har netop fået skaffet mig en DELL PowerEdge 2600 server. Endvidere er
jeg blevet lovet en PowerVault 650F SAN storage. Er det nogen her, som kort
kan fortælle hvordan en sådan virker og evt tilkobles/bruges sammen med min
server?

//Alexandar

Fra : N_B_DK

Dato : 17-08-10 12:38

"Alexandar" <robert@GIRAFlackovic.dk> wrote in message
>Er det
> nogen her, som kort kan fortælle hvordan en sådan virker og evt
> tilkobles/bruges sammen med min server?

Du kan se den som en ekstern harddisk der er tilsluttet direkte, (partionen
som maskinen kan se) kan så være lavet via RAID eller JOBD, og man kan
angive hvilke HBA der kan læse/skrive til de partioner man opretter.

Boksen skal tilsluttes via en FC (fibre channel), HBA (host bus adapter), og
det rette fiber kabel. (både mht stik type og bølgelængde),

(ovenstående er meget simplificeret)

--
MVH. N_B_DK