Back To The Future: Limited eller DeLorean~
Fra : Robert Eriksen

Dato : 17-08-10 11:41

Play.com har 3 BTTF BD Boxsets
http://www.play.com/Search.html?searchstring=back+to+the+future&searchtype=BLU&searchsource=1&searchfilters=s%7bback+to+the+future%7d%2bc%7b622%7d%2b&add=15572445

Limited Edition Collectors Tin
Digipack Box Set
DeLorean Edition Box Set

DeLorean boxen har ganske vidst ingen pris eller dato på Play.com, men
på Amazon er den sat til 28. oktober og €64,97
http://www.amazon.de/Zur%C3%BCck-die-Zukunft-Anniversary-Trilogie/dp/B003U9P472?tag=bluraycom04-21

Så vidt jeg kan forstå er der en lille DeLorean modelbil med DeLorean
Edition, men, som den billige merchandise-luder jeg jo er, spekulerer
jeg over det andet gak og gøgl der er i Limited Edition.

Er det også med i DeLorean Edition, eller må man vælge mellem enten
bilmodellen i den ene box, eller blueprint, nummerplade, sportsalmanak
osv i den anden box?

I så fald er det da en lidt pebret pris på DeLorean boxen, men hvis
ikke, er det svært at se grunden til ikke bare udelukkende udgive
DeLorean boxen.

/Robert

Fra : Peter Olsen

Dato : 17-08-10 12:59

Robert Eriksen <roe@denlilleinvalidesol.invalid> wrote in

> [...]
>
> I så fald er det da en lidt pebret pris på DeLorean boxen, men hvis
> ikke, er det svært at se grunden til ikke bare udelukkende udgive

Personligt der har jeg bestilt standard boksen uden noget af det gøjl.
Kan ikke rigtig se hvad jeg skulle bruge de nips genstande til.
Bestilte den hos amazon.co.uk med UK cover og DK subs.
Koster ca. 37 pund.

http://www.amazon.co.uk/Back-Future-Trilogy-Blu-ray-
Michael/dp/B003AQCV08/ref=sr_tr_1?ie=UTF8&s=dvd&qid=1282046080&sr=8-1

--
Peter Olsen

Fra : Robert Eriksen

Dato : 17-08-10 13:08

Peter Olsen wrote:
> Robert Eriksen <roe@denlilleinvalidesol.invalid> wrote in

> Personligt der har jeg bestilt standard boksen uden noget af det gøjl.
> Kan ikke rigtig se hvad jeg skulle bruge de nips genstande til.

Normalt ville jeg være fuldstændig enig... men der er enkelte
undtagelser