45 knallert forsikring
Fra : Per H

Dato : 15-08-10 10:03

Hvem er billigst med forsikring til en 45 knallert?

alm. brand tager 946 kr. for ansvat.

per

Fra : scootergrisen

Dato : 17-08-10 05:47

On 15 Aug., 11:03, Per H <traman...@gmail.com> wrote:
> Hvem er billigst med forsikring til en 45 knallert?
>
> alm. brand tager 946 kr. for ansvat.
> --
>
> Mvh
>
> per

Ring selv rundt og spørg.
Jeg har selv lige gjort det for nogen dage siden og nogle selskaber
nægter at fortælle pris med mindre du opgiver cpr nummer.
deres priser kommer også nogen gange an på din alder,

Du kan se nogle telefon numre her : http://scootergrisen.dk/scooterhjemmeside/forsikring.php#telefon_numre
Hos Alka fik jeg afvide det kostter 1097 kroner for en 45 km/t. Så var
der noget med det koster 100 kroner mere det første år end de
efterfølgende.

En ting er sikker forsikringsselskaberne gør ikke meget for at
fortælle om deres priser så man kan sammenligne.
Topdanmark er de eneste jeg kender hvor man selv kan regne prisen ud
på deres hjemmeside som kommer an på ens alder :
http://www.topdanmark.dk/content/index.php?ID=110
Hos Alminde brand fik jeg afvide det kostede 942 kroner og hos dem er
alder ligegyldigt.

Hører gerne de priser du finder ud af.

Fra : Per H

Dato : 17-08-10 15:40