Tequila salt
Fra : Aksel

Dato : 17-08-10 13:35

Vores sundowner er i fare!
Vi har ikke mere mexicansk tequila salt til at krandse vores glas. Jeg har
tidligere set let på dette problem, for vi måtte da sagtens kunne finde
erstatniger. Det kan vi bare ikke. Vi har prøvet adskillige slags salt
importeret fra gud ved hvor mange lande, men ingen af dem har kunnet hænge
"rigtigt" på glassets kant. Enten for grove eller for fine.
Er der mon nogen steder herhjemme, hvor man kan få den til formålet rigtige?
Der må da være andre end os, der er "Margarita-fans".
Mvh
Aksel

Fra : Armand

Dato : 17-08-10 18:33

Aksel skrev:
> [...]
> Er der mon nogen steder herhjemme, hvor man kan få den til formålet rigtige?
> Der må da være andre end os, der er "Margarita-fans".

Øhhh?

Citron/lime saft og alm. fingersalt plejer da at kunne klare det for
alle vi andre ikke high-endere :-/

--
Armand.

Fra : Petersen Michael

Dato : 17-08-10 20:23

Aksel wrote:
> [...]
> den til formålet
> rigtige? Der må da være andre end os, der er "Margarita-fans".

Prøv knust Maldon salt..

Michael Petersen

Jeg vil hellere have en dag med kampe, end en uden, med en masse tuden.