Friske Balderbilleder
Fra : Pwh

Dato : 16-08-10 16:11

Fra : Tove Krieger

Dato : 16-08-10 18:42

"Pwh" <kkkjhh@email.dk> skrev i meddelelsen
news:4c695533$0$281$14726298@news.sunsite.dk...
> http://www.hundegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=55759
>
> /Jens

Han er slet ikke til at stå for. Hvor er han altså kær den "lille" vovse.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Pwh

Dato : 16-08-10 18:47

Tove Krieger, skrev:
> "Pwh" <kkkjhh@email.dk> skrev i meddelelsen

> Han er slet ikke til at stå for. Hvor er han altså kær den "lille"
> vovse.

Takker Tove
Jeg synes at han begynder at ligne en hund efterhånden.

/Jens

Fra : jopa

Dato : 16-08-10 19:39

Pwh skrev:
> http://www.hundegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=55759

Må jo desværre erkende at han er nuser. :-@

Her et par friske af min lille skødehund:
http://wordpresstema.dk/?page_id=276

--
Mvh John
www.wordpresstema.dk

Fra : Pwh

Dato : 16-08-10 20:29

jopa, skrev:

> Må jo desværre erkende at han er nuser. :-@

Nemlig
Var det ikke noget at få en rottetæve til Milo,
jeg tror stadig at Balders søster er til salg, du kan nok få hende billigt efterhånden.

> Her et par friske af min lille skødehund:
> http://wordpresstema.dk/?page_id=276

Han er da kær den lille

/Jens

Fra : Tove Krieger

Dato : 16-08-10 21:11

"jopa" <admin@jp-web.invalid> skrev i meddelelsen

> Må jo desværre erkende at han er nuser. :-@
>
> Her et par friske af min lille skødehund:
> [...]

Han er altså også bare så flot og superskøn, men du ved nok - mig og
schæfere. Han er jo højavl som vores Asia, og jeg savner hende bare så
meget.

Fra : Pwh

Dato : 16-08-10 21:25

Tove Krieger, skrev:

> Han er altså også bare så flot og superskøn, men du ved nok - mig og
> schæfere. Han er jo højavl som vores Asia, og jeg savner hende bare så
> meget.

Var det en schæfer han viste et billede af, hvad laver det i en Rottetråd

/Jens (som troede det var en form for Hyæne)

Fra : jopa

Dato : 16-08-10 21:28

Pwh forklarede:

> Var det en schæfer han viste et billede af, hvad laver det i en Rottetråd

Ok du bemærkede hans smukke skrånende ryg :-@

Tove ved hvordan en hund skal se ud

--
Mvh John
www.wordpresstema.dk

Fra : Pwh

Dato : 16-08-10 21:40

jopa, skrev:
> Pwh forklarede:

> Ok du bemærkede hans smukke skrånende ryg :-@

Troede at hans bagben manglede

> Tove ved hvordan en hund skal se ud

Tove har kun forstand på katte.

/Jens

Fra : jopa

Dato : 16-08-10 22:19

Pwh forklarede den 16-08-2010:

> Troede at hans bagben manglede
Tror det er hans klodser der trækker nedaf B-)

Nu venter vi på at der snart kommer en lillebror eller søster til ham
B-)

--
Mvh John
www.wordpresstema.dk

Fra : Pwh

Dato : 16-08-10 23:31

jopa, skrev:

> Nu venter vi på at der snart kommer en lillebror eller søster til ham
> B-)

Hvordan skal den forståes, skal du have en hund mere :-?

/Jens

Fra : jopa

Dato : 17-08-10 09:18

Efter mange tanker skrev Pwh:

> Hvordan skal den forståes, skal du have en hund mere :-?

Jeg kan ikke sige mere på nuværende tidspunkt det er så hemmeligt at
hvis du vil vide mere bliver jeg nød til at brække din arm B-)

--
Mvh John
www.wordpresstema.dk

Fra : Pwh

Dato : 17-08-10 09:55

jopa, skrev:

> Jeg kan ikke sige mere på nuværende tidspunkt det er så hemmeligt at
> hvis du vil vide mere bliver jeg nød til at brække din arm B-)

Så pudser jeg min store Rottweiler på dig

/Jens (som tror han har smittet John med hvalpetække)

Fra : Tove Krieger

Dato : 17-08-10 09:43

> Tove har kun forstand på katte.
>
> /Jens

Ja da. Det har jeg da også efter 30 år med misser.

Jeg har jo "kun" 16 års erfaring med en schæfer, så det tæller nok ikke.