Outlook 2010
Fra : Shiva

Dato : 16-08-10 10:20

Hej!

Hvordan sikrer jeg mine data i Outlook 2010 (E_Mails, kontaktpersoner,
mailkonti o.s.v.?
Og hvordan importerer jeg igen efter en ny (ren) windowsinstallation?
Jeg har lidt svært ved at finde rundt i Office 2010 i forhold til tidligere
versioner.

Kh. Shiva

Fra : Gooffy

Dato : 16-08-10 14:22

Hej

Du skal fiinde en fil der hedder Outlook.pst

Den ligger hos mig :
c:\Brugere\Ernst\AppData\Local\Microsoft\Outlook\Outlook.pst

Kopier Outlook.pst filen over på ny installation, du skal dog først have
aktiveret Outlook på nyinstallationen.

Gooffy

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 22-08-10 17:58

"Gooffy" <gooffy@comxnet.dk> skrev i meddelelsen
> Du skal fiinde en fil der hedder Outlook.pst
> Den ligger hos mig :
> c:\Brugere\Ernst\AppData\Local\Microsoft\Outlook\Outlook.pst

Der ligger den i øvrigt også som default med tidligere versioner af MS
Office, når man kører Windows 7 - men den kan lægges hvor som helst - i
File-menuen har du formentlig et punkt, der hedder "Datafilstyring" -
der kan du se, hvor pst-filen ligger.....

Når jeg skriver "formentlig" skyldet det at jeg ikke har prøvet 2010 -
den var der i 2003 og 2007

Jan