Logon på trådløst netwærk
Fra : J W Nielsen

Dato : 15-08-10 13:22

Hej...

Min gamle router brød sammen i ugens løb og jeg fik fat i en ny (Dlink
DIR-615)
Jeg har fået navngivet og sikret det trådløse netværk.
Vi har 3 bærbare som skal sættes op: 2 med WinXP og en med Win7.
Det går problemløst med de 2 af dem, men den sidste med XP giver problemer:
Kan nemt finde netværket og indtaster også koden dertil.
Så arbejder den længe med disse oplysninger - under listen med trådløse
netværk skriver den: "Validating Identity"
Lidt senere kommer der følgende meddelelse nederst i højre hjørne:
Windows was unable to find a certificate to log you on to the netword xxxx.

Har et par andre netværk (et accespoint hos mig selv og naboens) kørende og
disse jeg jeg godt logge på.

Har I nogle bus på, hvorfor det ikke kan lade sig gøre???

Mvh Jørgen

Fra : J W Nielsen

Dato : 15-08-10 13:35

Arghhh.... hører nok mere til i "Trådløs-gruppen"
Undskyld

/Jørgen