SVB - positiv kundeoplevelse
Fra : HKN

Dato : 13-08-10 15:47

Jeg synes lige jeg vil dele min oplevelse med at handle hos SVB i tyskland.

Jeg bestilte 5x Frilight lamper inden sommerferien, som jeg så ville skifte
mine efterhånden temmelig kedelige lamper i salonen ud med. Jeg fik desværre
ikke gjort det før sidst i ferien, og konstaterede der at 2 af disse lamper
havde en defekt kontakt (håber ikke det er niveauet for Frilight?).
Uvist hvorfor fik jeg ikke taget mig sammen til at sende dem en mail
desangående før i denne uge - i går fik jeg så en mail der bekræftede
afsendelse af 2 nye lamper - UDEN at de har fået de andre retur. Det må man
sige er god service - helt sikkert ikke sidste gang at jeg handler der.

Mvh
Henrik

Fra : Skipper

Dato : 14-08-10 06:29

Den 13-08-2010 16:46, HKN skrev:
> [...]
> man sige er god service - helt sikkert ikke sidste gang at jeg handler der.

Kender dem godt - har handlet med dem flere gange - meget fin sevice