T-rex 50 urbatteri
Fra : Per H

Dato : 14-08-10 16:52

Er her en der ved hvordan jeg skifter batteriet til uret på min
nyindkøbte PGO T.rex 50?

per

Fra : Kurt Lund

Dato : 15-08-10 13:02

"Per H" <tramanden@gmail.com> skrev i meddelelsen
> Er her en der ved hvordan jeg skifter batteriet til uret på min
> nyindkøbte PGO T.rex 50?
>
> --
>
> Mvh
>
> per

Tjae hvis den er helt ny så på værksted med og nok også alligevel

Mvh
Kurt

Fra : Per H

Dato : 15-08-10 14:44

On Sun, 15 Aug 2010 14:02:05 +0200, "Kurt Lund"
<klander52@hotmail.com> wrote:

>"Per H" <tramanden@gmail.com> skrev i meddelelsen

>Tjae hvis den er helt ny så på værksted med og nok også alligevel

Købt brugt, Vil gerne selv. Vil ikke betale en værkstedstime. for
det.

per

Fra : scootergrisen

Dato : 17-08-10 05:52

Er du sikker på den har et seperat batteri til uret ?
På min scooter bruger den scooterens batteri til uret... men det går
nok også ret meget upræcist.

PS : Der står ved fine indlæg at forfatternen har anmodet om at det
ikke arkiveres og det slettet om nogle dage. Hvordan har du gjort det ?

Fra : Per H

Dato : 17-08-10 15:37

indstillinger i forte eagent

per