Transport søges fra Snekkersten til Vordin~
Fra : Heidi

Dato : 13-08-10 12:53

Hej

Er der nogle af jer har har mulighed for at hente nogle katteting
(transportkasser mv) i Snekkersten og køre til Vordingborg?

En venlig pige har tilbudt mig det, men jeg har ikke bil, og hvis jeg skal
låne en og køre turen, gør det hele til billeje og benzin.

Det er ting jeg kan bruge på mit splinternye katteplejehjem her i
Vordingborg.
Se mere på http://tullebo.dk

Men hvis du alligevel kører den vej, så sig til.
Der er ikke penge i det, men taknemlighed og noget lækkert Summerbird
Chokolade

--
Venlig hilsen Heidi

http://choco.dk
-Når du handler hos os, hjælper du nødstedte dyr, da vores overskud går til
f.eks. Bæklund Kattehjem, WSPA, Pindsvin-venner i Danmark, Gråzonekatte og
Vordingborg Katteplejehjem naturligvis