Alnutra Hundefoder
Fra : Hans Mikkelsen

Dato : 14-08-10 10:27

Hej !!

Har prøvet flere forskellige udgaver af hundefoder. Nu er vi gået i gang med
Alnutra High Premium fra Aldi !!
Er der nogen af jer, der har erfaringer med dette foder. Min hund ( en
DSèr ) er meget glad for det og jeg syntes, at pelsen bliver meget flot af
det. ---- men hvilke erfaringer har i ??
Hans

Fra : P.N.

Dato : 14-08-10 11:44

"Hans Mikkelsen" <bkfoto3@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Er der nogen af jer, der har erfaringer med dette foder. Min hund ( en
> DSèr ) er meget glad for det og jeg syntes, at pelsen bliver meget flot af

Har prøvet foder fra Aldi, men det jeg købte var så dårligt at efter en uge
gad hundene ikke æde det mere. Som grundregel bør man efter min mening købe
man hundens mad i en dyrebutik.

Fra : jopa

Dato : 14-08-10 15:18

Følgende er skrevet af P.N.:
> Som
> grundregel bør man efter min mening købe man hundens mad i
> en dyrebutik.

Det er vel ingen garanti for produktet.
Hvis produktet fra Aldi er i orden er det vel ok at købe der.

Der blev for nyligt lavet en undersøgelse af en del mærker
hvor det dyreste ikke nødvendigvis var det bedste når man
sammenlignede indhold af de ting der var vigtige for hunden.

Jeg køber direkte fra fabrik leveret til døren.

Har aldrig været i en dyrebutik B-)

Kan anbefale Oliver eller Henne Pet food.
pt bruger jeg Henne Petfood
Køber 30 kg af gangen og porofrit leveret til døren samt
Henne Pet Food Lakseolie som ekstra tilskud.
http://www.henne-pet-food.dk/

--
Mvh John
www.johns-web.dk

Fra : Pwh

Dato : 14-08-10 15:43

jopa, skrev:

> Har aldrig været i en dyrebutik B-)

Men længe i Frankrig, havde du en god tur

/Jens (som har savnet at svine bette Milo til)

Fra : jopa

Dato : 14-08-10 15:56

Pwh udtrykte præcist:

> Men længe i Frankrig, havde du en god tur

Jeps fin tur men for varmt dernede til at cykle B-)

Har holdt lidt ferie på Fanø i datterens sommerhus.
Godt man aldrig skal arbejde mere og har ferie altid :oÞ

Hvordan går det med Balder vokser han og bliver fræk ?

--
Mvh John
www.johns-web.dk

Fra : Pwh

Dato : 14-08-10 16:38

jopa, skrev:
> Pwh udtrykte præcist:

> Jeps fin tur men for varmt dernede til at cykle B-)
>
> Har holdt lidt ferie på Fanø i datterens sommerhus.
> Godt man aldrig skal arbejde mere og har ferie altid :oÞ

Bare det var mig

> Hvordan går det med Balder vokser han og bliver fræk ?

Det går rigtigt godt, han vokser og vokser, vejer vel ca 20kg nu.
Angel har helt taget ham til sig, der gik lige 2-3 uger før hun overgav sig.
Men nu tager de sig nogle gode slåskampe, hun kan dog stadig spille
bold med ham, men det varer jo ikke ved
Han er meget venlig overfor alle mennesker og dyr, så jeg tror der
kommer en rar hund ud af ham.
Han er heldigvis også meget vagtsom, så en god tyverisikring bliver han nok også.

/Jens

Fra : jopa

Dato : 14-08-10 18:07

Spændende. Har du klippet halen af ham :-@

> Angel har helt taget ham til sig, der gik lige 2-3 uger før
> hun overgav sig.

Det var jeg klar over at hun ville, det er jo flokdyr.

--
Mvh John
www.johns-web.dk

Fra : Pwh

Dato : 14-08-10 18:12

jopa, skrev:

> Spændende. Har du klippet halen af ham :-@

Han prøver selv, den første hund jeg har der jagter sin egen hale

> Det var jeg klar over at hun ville, det er jo flokdyr.

Det gik bare hurtigere end jeg håbede på,
nu glæder jeg mig til han kan give hende tørt på

Ps.
Jeg fik læst bogen som din legekammerat Bresson skrev,
den var faktisk rigtig god.

/Jens

Fra : jopa

Dato : 14-08-10 18:19

Pwh formulerede lørdag:

> Ps.
> Jeg fik læst bogen som din legekammerat Bresson skrev,
> den var faktisk rigtig god.

Puha den må vel være over 30 år gl arbejdede sammen med ham i
hundeafdelingen på Artellerivej.
Jeg var i begyndelsen af trediverne og han vel ca 50 år den
gang.
Gad vide om han eksisterer endnu.
Alle tiders kollega og fin fyr.

Har også læst bogen for mange år siden.

Han havde sgu forstand på rotter.
Har tit været figurent for hans 70 80 kg tunge kampvogn af en
Rotweiler.
Bliver helt sentimental over minderne der vælter frem l-)

--
Mvh John
www.johns-web.dk

Fra : Pwh

Dato : 14-08-10 18:26

jopa, skrev:
> [...]
> Rotweiler.
> Bliver helt sentimental over minderne der vælter frem l-)

Jeg måtte også finde den antikvarisk til 35 kr

Han skrev en meget rigtig ting sidst i bogen.
Den bedste kur mod tabet af en hund er at få en ny,
det har jeg måtte sande er helt rigtigt.

Ps.
mener du ikke også det er korrekt når jeg opdrager Balder
til at Angel skal finde sig i alt fra hans side.
Hun er jo trods alt kun en billig blandingshund hvor han
jo har en fin stamtavle

/Jens

Fra : jopa

Dato : 14-08-10 18:42

> [...]

> til at Angel skal finde sig i alt fra hans side.
> Hun er jo trods alt kun en billig blandingshund hvor han
Jo hunde uden stamtavle er nederst i hierakiet :-@

Men hun skal nok styre ham om så han bliver dobbelt så stor
og dobbelt fræk :')

--
Mvh John
www.johns-web.dk

Fra : Pwh

Dato : 14-08-10 18:51

jopa, skrev:

> Jo hunde uden stamtavle er nederst i hierakiet :-@

Det må værer det mest rimelige, sådan en billig Rottekopi

> Men hun skal nok styre ham om så han bliver dobbelt så stor
> og dobbelt fræk :')

Ender det sgu nok med.
Men hun er jo dum nok til at kamptræne ham, kan self værer
at hun ikke lærer ham alle knebene

Tyson turde jo ikke "slås" med hende mere da hun blev stor,
det håber jeg så at Balder gør, det elsker hun nemlig,
det kan næsten ikke blive for voldsomt til hende
Men jeg tror nu at Balledyret bliver modig nok,
han kan slet ikke lade værer med allerede nu at fyrer op
under hende selv om han ved at han bliver tromlet flad

/Jens

Fra : P.N.

Dato : 14-08-10 17:41

"jopa" <admin@jp-web.invalid> skrev i en meddelelse
> Følgende er skrevet af P.N.:
>
> Det er vel ingen garanti for produktet.
> Hvis produktet fra Aldi er i orden er det vel ok at købe der.

Du lagde lige mærke til at jeg skrev: "bør man efter min mening købe man
hundens mad i en dyrebutik.
"Der er tale om en ménings tilkendegivelse ikke en konstatering af fakta.
Men især vil jeg gerne advare imod de der bruger usenettet som et forum som
man bare kan spamme med reklamer og hvor forbrugerne ikke ved om det er
fabrikanten selv der er på spil.

Fra : jopa

Dato : 14-08-10 17:51

P.N. formulerede lørdag:

> Du lagde lige mærke til at jeg skrev: "bør man efter min
> mening købe man hundens mad i en dyrebutik.
> "Der er tale om en ménings tilkendegivelse ikke en
> konstatering af fakta.

Fint nok men vi er sikkert nogen stykker der ikke lige har en
sådan i nærheden derfor er alternative mulighed for indkøb
vel i orden, selvom jeg ejer både Olivers og PetFood.
Det er vel ikke værre end at reklamere for Aldi som jeg
forøvrigt også ejer B-)

--
Mvh John
www.johns-web.dk

Fra : Pwh

Dato : 14-08-10 18:14

P.N., skrev:
> Men især vil jeg gerne advare imod de der bruger usenettet som
> et forum som man bare kan spamme med reklamer og hvor forbrugerne
> ikke ved om det er fabrikanten selv der er på spil.

Nemlig, skam dig John

Spøg til side.
Det er helt normalt her i gruppen at linke til fabrikanter
som man er glad for, har intet med rekvalme at gører.

/Jens