Desktop recording
Fra : se_her@runejensen.dk

Dato : 14-08-10 05:07

Jeg kører Linux Mint.

Jeg skal bruge et værktøj til optagelse af skærmen til præsentation,
samt en god film-editor.

Foreløbig har jeg recordmydesktop og XvidCap screen capture
installeret til at optage. Her ville jeg gerne have muligheden for at
kunne zoome på givne dele af skærmen, samt om der er mulighed for
keyboardsupport til bl.a. disse operationer.

Jeg synes ikke de nævnte programmer kan dette - findes der andre, som
i kan anbefale?

Derudover, så skal det hele jo editeres. Her har jeg foreløbig
OpenShot video editor. Der må næsten være noget bedre, eller...?

Håber, nogen kan komme med lidt anbefalinger.

MVH
Rune Jensen