Browser
stl_s 3840
arlet 2470
get.adobe.com/flashplayer med IE 8 ?
Fra : Ukendt

Dato : 14-08-10 15:04

Vil spille Zynga Poker via Facebook med IE 8 ver. 8.0.6001.18702
Så siger IE
"Try clearing your browser cache and/or upgrading your flash player:
http://get.adobe.com/flashplayer/ "
Nå, tømmer cachen med Ccleaner og ATF cleaner, genstarter, går ind på
http://get.adobe.com/flashplayer/
fjerner flueben i "Free Google Toolbar (optional)" trykker "Agree and
install"
så bliver "Adobe Download Manager" hemtet og installeret, nå jeg venter, og
venter
pg venter, så siger "Adobe Download Manager" pludselig " Indtast følgende
oplysninger og kontroller,
at du har forbindelse til internettet, for brug af Proxy:
Brugernavn:
Password:

Hvilke Brugernavn og Password menes her ?

Det har flashplayer da aldrig gjort før.
Jeg har siddet og prøvet alt muligt men intet virker,
nogen der har en løsning ?

Mvh Kim
XP Pro Dk
Sp 1+2+3

Fra : Ole C

Dato : 14-08-10 15:19

Kim skrev blandt andet:

> [...]
>
> Hvilke Brugernavn og Password menes her ?
>
> Det har flashplayer da aldrig gjort før.
> Jeg har siddet og prøvet alt muligt men intet virker,

Prøv at begynde helt forfra.
Slet den gamle Flashplayer med programmet her:
http://kb2.adobe.com/cps/141/tn_14157.html
- og installer igen.

--
vh
Ole C

Fra : Ukendt

Dato : 15-08-10 21:30

"Ole C" <mail@olec.invalid> skrev

> Prøv at begynde helt forfra.
> Slet den gamle Flashplayer med programmet her:
> http://kb2.adobe.com/cps/141/tn_14157.html
> - og installer igen.

Kender godt uninstall_flash_player.exe (227 KB) prøvede igen med denne
(updated 07/30/2010) men den gør det samme stadig.
Typisk MS og IE, godt vi har FF.
Her et billed så I kan se fejlen:
http://zeroup.dk/Vis/fejl.flash29.jpg

Mvh Kim