dk.helbred
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 12-08-10 15:50

Det var da rart der kune komme lidt liv i dk.helbred
Der var praktisk taget ingen der skrev herinde, før jeg begyndte!

Jeg sad lige og kiggede det arkiv igennem, jeg har lavet fra giga news!

Sane
Peter
--
Pnic/Allah-25-04-1973 http://tinyurl.com/y9bsn2h
http://tinyurl.com/ydnohlo, http://tinyurl.com/ydbqkpr

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 13-08-10 05:53

Den 12-08-2010 16:49, Peter Nicolaysen skrev:
> [...]
> Der var praktisk taget ingen der skrev herinde, før jeg begyndte!
>
> Jeg sad lige og kiggede det arkiv igennem, jeg har lavet fra giga news!

ja det er skønt - har du nogen fornemmelse for at gruppen egentligt var
oprettet til at skrive om helbrede og ikke som sådan bare var et dump
site for - hvad der nu rammer tastaturet af tankens fri himmel flugt -
selvf skal der være nogen til at være arven efter BW men behøves det at
være i stor en mængde ???
tør man håbe på der kommer flere indlæg hvor du beskriver de tanker
du gør dig om at bruge mælk i kaffen og handle ind i en kiosk ?

Fra : kjaer

Dato : 13-08-10 18:36

Bo M. Mogensen wrote:

> [...]
> tør man håbe på der kommer flere indlæg hvor du beskriver de tanker
> du gør dig om at bruge mælk i kaffen og handle ind i en kiosk ?

Peters problemer har da noget med helbredet at gøre. Jeg tror flere end jeg
synes det er interessent at høre om hans sygdom, hvorfor gik behandlingen så
skævt som den gjorde f eks.? Men hvis de emsige har fået lukket han
forbindelse så hører vi nok ikke mere, og dog når de selv kan bruge
udenlandske betalingsservere, så finder Peter nok også ud af det. Dum er han
jo ikke.

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 14-08-10 02:10

Den 13-08-2010 19:35, kjaer skrev:

> Peters problemer har da noget med helbredet at gøre.

Bestemt - manden er binde gal ...

> Jeg tror flere end
> jeg synes det er interessent at høre om hans sygdom,

Hmm det er jo skrevet lidt kode - hvor man kan gninse om hvad der i
virkeligheden for Peter til at skrive en afhandling om mælk i kaffen osv.

> hvorfor gik
> behandlingen så skævt som den gjorde f eks.?

Jeg tror Peter selv mener han er kerne sund ..

> Men hvis de emsige har fået
> lukket han forbindelse så hører vi nok ikke mere, og dog når de selv kan
> bruge udenlandske betalingsservere, så finder Peter nok også ud af det.

måske .. det komme lidt an på om han har et kredit kort - hvad mit bud
er at det har han ikke ..

> Dum er han jo ikke.

nej det er han sgu ikke og det er BW for den sags skyld heller ikke
lidt aparte men ellers fungere hjernen indrømmet lidt anderledes ind for
det meste men jeg tror tidligere i livet kan Peter såmænd godt være nået
lang i en universitets uddannelse - før alt det her med programmeringen
overtog hans sunde sunde fornuft ...

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 19-08-10 18:11

"Bo M. Mogensen" <usnet1@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4c65ecd2$0$283$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]
> det meste men jeg tror tidligere i livet kan Peter såmænd godt være nået
> lang i en universitets uddannelse - før alt det her med programmeringen

Sund fornuft? Såsom at hjernen bliver gjort til grød(smerte) af programmering, hver gang jeg siger noget "sandt"
eller noget "usandt" ?

Eller hvad med at en Myndig person ,beskylder DF for forræderi og mord, i sine skriverier på internette igennem flere år!
Uden at blive sagsøgt for Injuirier? Lider du af den vrangforestilling at de mangler advokater?
Hvor mange vælgere tror du at det har kostet dem?

Når de ikke sagsøger mig for injurier, så er det fordi de ved at jeg kan bevise det! Eller også er de i tvivl!

Det bedste for dem ville sjovt nok være en sindsyg Peter!
Trækker jeg Bjørnholt og Co. i retten, så er jeg ikke en usindsyg elle sindsyg Peter!
Jeg er en død Peter!(Og hvorfor? Folk ved at de er forrædere i forvejen)!

Min far er allerede død, Jeg forsøgt givet skylden!
Jeg er blevet nødt til at påstå at jeg har været voldelig overfor min familie for at undgå flere dødsfald!

Sane
Peter