Er der nogen der gemmer Bådmagasinet??
Fra : Lars Hansen

Dato : 12-08-10 19:45

Halløjsa

Er der tilfældigvis en her inde der har gemt Bådmagasinet fra december
2003??

I det blad er en artikel om en gut der har tiptop-istandsat en Hurley 22´er,
og den artikel er jeg rimeligt interresseret i at få fingre i...

Please kig i gemmerne, tak.

Lars Hansen

Fra : blueocean

Dato : 12-08-10 14:32

On 12 Aug., 20:44, "Lars Hansen" <L...@oland.danmark> wrote:
> [...]
>
> I det blad er en artikel om en gut der har tiptop-istandsat en Hurley 22´er,
> og den artikel er jeg rimeligt interresseret i at få fingre i...

Der er mulighed at på nogen bibloteker har de disse magasiner.

Gert

Fra : Torben Skovgaard Bac~

Dato : 12-08-10 21:36

Lars Hansen wrote:
> [...]
>
> I det blad er en artikel om en gut der har tiptop-istandsat en Hurley
> 22´er, og den artikel er jeg rimeligt interresseret i at få fingre

Måske noget i retning af det her link:
http://www.eriksfreelance.dk/sider/sejlads/fuldendte_baaddr%F8m_for_fem_tusind.html

\\\\////
(@@)
-------o00o-(_)-o00o---------
Torben

Fra : Torben Skovgaard Bac~

Dato : 12-08-10 21:45

Torben Skovgaard Bach wrote:

> Måske noget i retning af det her link:
> http://www.eriksfreelance.dk/sider/sejlads/fuldendte_baaddr%F8m_for_fem_tusind.html
>
> Mvh
Tilsyneladende virker linket ikke.
Jeg søgte på Hurley 22 Baadmagasinet m/Google

http://www.google.dk/#q=Hurley+22+Baadmagasinet&hl=da&rlz=1W1GPEA_da&ei=21tkTILnOMSCOIGFobgK&start=0&sa=N&filter=0&fp=cab2eb3a25066167

hvor man finder en artikel om en Hurley 22 på 8. pladsen

\\\\////
(@@)
-------o00o-(_)-o00o---------
Torben

Fra : Lars Hansen

Dato : 13-08-10 15:32

"Torben Skovgaard Bach" <tsbach@FJERNnyka.dk> skrev i en meddelelse

> Måske noget i retning af det her link:
> [...]

Hej Torben

Netop, men det er selve artiklen fra bådmagasinet jeg vil have.
Jeg håber der er flere billeder i artikelen end der er i hans
"efterskrivning".

Mvh
Lars Hansen

Fra : Allan

Dato : 14-08-10 11:05

Hej Lars

Jeg har fundet det frem.
Jeg sender artiklen til dig, når jeg har kopieret den.

Hilsen
Allan

Fra : Lars Hansen

Dato : 14-08-10 13:10

"Allan" <findes@ikke.invalid> skrev i en meddelelse
> Hej Lars
>
> Jeg har fundet det frem.
> Jeg sender artiklen til dig, når jeg har kopieret den.
>
> Hilsen
> Allan

Hej Allan

Du er den vildeste guttermand, tusind takker.
Ha´ en rigtig god weekend.

Lars Hansen

Fra : Christian Kjærgaard

Dato : 20-09-10 05:09

Fra : Christian Kjærgaard

Dato : 20-09-10 05:13

> Hej Allan
>
> Du er den vildeste guttermand, tusind takker.
> Ha´ en rigtig god weekend.
>
> Lars Hansen

Hej.
Er lige blevet den lykkelige ejer af en Hurley22.
Så det kunne være rigtig spændende at se den artikel.
Er det muligt at få sent en kopi til mcqlpxx@gmail.com
På forhånd tak

Hilsen
Christian k.