Tekstgenkendelse (OCR)
Fra : Ib Molbech

Dato : 12-08-10 05:51

Tidligere har jeg kunnet få en trykt tekst indskannet til senere word-
redigering ved hjælp af et microsoft tilføjelsesprogram. Men det var
måske med min gamle computer. Nu kan jeg bare ikke mere finde de
rigtige håndtag at dreje på Måske er det også fordi jeg nu
anvender windows 7 og miscosoft office 2007, men er der løsning?

Mvh
Ib Molbech

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 12-08-10 22:18

"Ib Molbech" <ibmolbech@gmail.com> skrev i meddelelsen
[...]

Er du sikker på, at du husker rigtigt? Normalt bruger man et ocr program,
som følger med scanneren. Mange af disse har så den indbyggede facilitet, at
de kan scanne direkte ind i word.
Jeg har aldrig hørt om, at ms skulle have lavet et tilføjelsesprogram til
dette brug.
Måske kan du i stedet bruge dette gratisprogram
http://www.paperfile.net/

Kurt

Fra : Ib Molbech

Dato : 13-08-10 13:28

On 12 Aug., 23:17, "Kurt B. Andersen" <kurtanos...@privat.dk> wrote:
> [...]
> de kan scanne direkte ind i word.
> Jeg har aldrig hørt om, at ms skulle have lavet et tilføjelsesprogram til

Tak for det Kurt. Det virker.

Mvh
Ib Molbech