Super kompakt støvsuger - hvor?
Fra : Henrik K

Dato : 09-08-10 09:10

Jeg leder efter en lille og kompakt støvsuger, som jeg kan have i
båden. Det skal ikke være en håndstøvsuger! Er der nogen her i gruppen
som kender en model/mærke/fabrikat? Den skal naturligvis ikke koste
alverdens

Mange hilsner,
Henrik

Fra : Per Kaaber Jørgensen

Dato : 09-08-10 17:25

Henrik K tastede følgende:
> [...]
> båden. Det skal ikke være en håndstøvsuger! Er der nogen her i gruppen
> som kender en model/mærke/fabrikat? Den skal naturligvis ikke koste

Jeg fandt en hos Elgiganten til ca 600,-. Kompakt og god sugeevne
(1200W). Universalposer passer også i den.

--
Venlig hilsen

Per A Lot
Helmsman 35

Fra : Bjarke@Escape

Dato : 11-08-10 22:31

Enig. Jeg har også prøvet de specielle 'mobile' støvsugere og de suger bare
for dårligt og holder ikke batterikapaciteten. Jeg har en lille billig fra
punkt1, der lige kan være i et hjørne og den kostede kun 400 kr. Den er
super god. Ide-line tror jeg den hedder.

Bjarke

Fra : Henning

Dato : 09-08-10 17:39

On Mon, 9 Aug 2010 08:10:13 -0700 (PDT), Henrik K
<henrikndk@hotmail.com> wrote:

> [...]
>båden. Det skal ikke være en håndstøvsuger! Er der nogen her i gruppen
>som kender en model/mærke/fabrikat? Den skal naturligvis ikke koste

Prøv i sejlads-gruppen. Man kan få mange mikroskopiske til billige
penge, men ofte hænger pris, størrelse og kvalitet sammen.

Fra : Harding E. Larsen

Dato : 12-08-10 02:57

Skal du have en god kompakt støvsuger, der kan suge støv m.m. op så er
de desværre ikke så billige som isenkræmmernes tilbud, der ofte er
uanvendelige til formålet ombord og ikke særlig heldig i konstruktion
når den skal tømmes.
Prøv at se på denne støvsuger, der ganske vist er blevet
overfladebehandlet med antistatiske materialer og derfor beregnet til
andre formål end lige en støvsuger til en båd, men den er superkompakt
og har en god sugeevne:

http://www.walbom.dk/page58.aspx?recordid58=19&q=st%C3%B8vsuger

Mvh/Harding