Man finder de mærkeligste ting på youtube
Fra : Allan G

Dato : 09-08-10 19:24

Ja man finder de mærkeligste ting på youtube, feks, her katte på løbebånd.

http://www.youtube.com/watch?v=_tLaMf5W_vE&feature=related

Det er nu ikke alle katene der er med på ideen.

Mvh Allan

Fra : Tove Krieger

Dato : 09-08-10 19:44

"Allan G" <Allan_roskilde@hotmailfjern.com> skrev i meddelelsen
> Ja man finder de mærkeligste ting på youtube, feks, her katte på løbebånd.
>
> http://www.youtube.com/watch?v=_tLaMf5W_vE&feature=related
>
> Det er nu ikke alle katene der er med på ideen.
>
> Mvh Allan

Hold da op, hvor er de altså kære. Det vil da være en god idé til lidt
motion for indekatte.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Kate

Dato : 11-08-10 16:38

"Tove Krieger" <missminimiv@dk.invalid> wrote in

> Hold da op, hvor er de altså kære. Det vil da være en god idé
> til lidt motion for indekatte.

Eller en doven havekat

--
Kate

gerne ældre.

Fra : Kate

Dato : 11-08-10 16:37

"Allan G" <Allan_roskilde@hotmailfjern.com> wrote in

> Ja man finder de mærkeligste ting på youtube, feks, her katte på
> løbebånd.
>
> http://www.youtube.com/watch?v=_tLaMf5W_vE&feature=related
>
> Det er nu ikke alle katene der er med på ideen.

Hahahahaha, herlig. Særligt den hvide der næsten slår knude på sig selv
for at slippe

--
Kate

gerne ældre.

Fra : Tove Krieger

Dato : 11-08-10 17:42

"Kate" <doughnut@oliwer.invalid> skrev i meddelelsen
> "Allan G" <Allan_roskilde@hotmailfjern.com> wrote in

> Hahahahaha, herlig. Særligt den hvide der næsten slår knude på sig selv
> for at slippe

Ja lige netop. Jeg var også ved at smelte da jeg så den. Hovedet er helt
nede at ligge på båndet, og poterne er helt afslappede, som om katten
tænker.: "Så ka' det sgu' osse være lige meget". Skøn kat iøvrigt.