Røvrendt og 1 Million i gave fra
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 08-08-10 13:36

Krydspost dk.helbred,dk.edb.internetudbydere,dk.videnskab.jura

Røvrendt og en check på en million fra yousee(internet udbyderen)

Har taget mig selv i at røvrende mig selv et par gange,
det er ren programmering!

Først, jeg bestiller noget melatonin fra en leverandør i Europa!
(jeg har recept på det, det er en anti-oxidant produceret i koglekirtlen)

Leverandøren beslutter sig uden grund, for at sende det fra USA!
Så nu smugler jeg stoffer!

Jeg er ret sikker på at DF og Karsten Bjørnholt er de eneste der
er istand til at manipulere den situation

(hvilket de også har grund til, for at sikre sig for at jeg bliver anset
for utroværdig,
for at sikre sig at min sag står dårligt når jeg engang hiver Bjørnholt
og Egeberg i retten for forræderi)

Her nu, jeg tog mig selv i at komme noget EDTA i en vandflaske uden
for(hvidt pulver)
lidt senere Eucryl tandpasta pulver på min T-Shirt!

Der er hvidt pulver over det hele!

En Million til Peter fra Yousee

Jeg har skrevet en del i nyhedsgruppen dk.helbred!
Primært om mit helbred, og hvad jeg har været udsat for med EMDR og
Programmering!

Jeg følger fundsatsen(reglerne for brug)
Hvis folk ikke gider læse hvad jeg skriver, kan de bare højreklikke på
et af mine indlæg og vælge "bloker afsender" eller hvad det nu kræver i
deres software, for at komme en skribent i deres "killfilter"!
(jeg har en eller to gange. i tidsrummet 15. april til nu ændret min
email adresse, og hvis
jeg gør det! Så er det nødvendigt for folk at gøre det igen! Men der
findes mennesker og software der rotere afsenderens adresse i hver
eneste indlæg, jeg bruger ikke den slags software!)

Fornylig(mener det var 6. august) var der en der postede fra sunsite med
mit navn,
og skrev, "Jeg er en røv med øre" dvs. som om jeg tilsvinede mig selv!

Jeg nåede lige at læse indlægget, og kigge på message id før min
internetforbindelse blev kappet!

Min udbyder smed mig af internette!

Under alle omstændigheder, så har Yousee valgt at de ikke vil have mig
som kunde,
(hvilket de selvfølgelig har lov til!) Men de har ikke lov til at påstå
at jeg har misbrugt nyhedsgruppen dk.helbred!
Det er Injurier! Der har ført til ekstremt Psykisk Traume og Tabt
arbejds fortjeneste!
(som førtids pensionist, må jeg tjene op til 250.000kr om året uden at
det rør min pension, og jeg kan bevise at jeg har tjent en del på at
handle aktier på nettet)

Selv den mest inkompetente advokat i landet ville vinde en injuirie sag
mod Yousee!
Når jeg laver et arkiv af alt hvad der er skrevet i den gruppe fra den
15. April og frem til nu! Inklusiv alle de meddelser, hvor jeg har lavet
en stavefejl eller røvrender mig selv pga. programmering
(ting er skrevet på en måde, så folk får det indtryk, jeg har gjort en
forbrydelse jeg ikke har)
som jeg har haft sendt en cancel message på, Det bliver så slettet på de
nyheds gruppe servere der acceptere en cancel message
(men det er ikke mange efterhånden på grund af folk der sletter andres
indlæg!)
De ligger selvfølgelig stadigvæk i alle de forskellige nyhedsgruppe
arkiver, medmindre de bliver slettet der, men jeg har adgang til
kommercielle nyhedsgruppe servere med tusinde dages retention af alle
tekst grupper der aldrig tager imod cancel messages! Dvs. de holder på
alting skrevet i de foregående tusinde dage)

Det er to gange jeg har fået besked om at holde op med at chikanere folk
i nyhedsgrupperne
(et distribueret åbent debat forum) uden at jeg har chikaneret nogen,
og jeg er tvunget til at tro på beskyldningerne pga. programmering!

De mennesker jeg har skrevet om, har virkelig begået forræderi og mord!
(og de er ikke skribenter i nyhedsgruppen dk.helbred)
Hvis de mener at jeg lyver, så kan de bare sagsøge mig for injurier!
Når de ikke har gjort det, så er det fordi de ved at jeg har ret, de ved
bare ikke om jeg kan bevise det!

Og ved at blive hjernevasket til at tro at det ikke er forræderi at
programmere vælgerne
i et demokrati til at stemme på et bestemt politisk parti med (Emdr og
Hypnose)

Samtidig er jeg ved at dø af programmering, der vil have mig til at tro
jeg har begået en forbrydelse, og nervøs ved tanken om at indlægget fra
sunsite er sendt fra min egen computer!

Skræmt fra vid og sans er selvfølgelig et vidt begreb!
Det er slet ikke på niveau med, at blive torteret kvante mekanisk(af
programmering) så folk bliver skeløjede som straf for at jeg har turde
sige nogen imod!

Eller få besked på at skulle slå med en terning to gange, for at se hvor
mange gange at jeg skal aflives og om jeg bagefter kan slå et højere tal
for at se om jeg skal genoplives flere gange end jeg skal
aflives(Humlehaven 27, 1998-2003)

Eller programmeret til at min vejrtrækning skal stoppe, hvis jeg bliver
vred over at min far er blevet myrdet!(officielt bliver det påstået at
det er selvmord, efter at Bjørnholt fejlede i at få mig fængslet for
mordet, ved at få mig til at forestille mig at jeg begik mordet og
fortælle om det, mens mine følelser var programmeret til at hade min far
og Bjørnholt optager det på bånd!
(jeg var for uvågen og uklar til at få at vide i hvilket rum/værelse
mordet var begået i!)

Og Bjørnholt har åbenbart ikke haft kommunikation med hans mordere i
dagene efter mordet!
(ellers har de simpelthen ikke vidst det! EMDR/Hypnose , min far var på
besøg ca. 2 måneder før, og sov ved noget familie, nogen som jeg ved med
sikkerhed, er rodbehandlet i hjernen af Bodil Egeberg, en af Bjørnholts,
min far var en ældre mand han manglede en lunge og det ene ben, Gerhard
Nicolaysen
han var sømand det meste af sit liv! Han har haft sejlet en del til
udlandet, og begyndte at sejle på færgerne mellem Sverige og Danmark, da
jeg blev født! Jeg tror faktisk også han har været i flåden, men efter
Bjørnholts svinerier tør jeg dårligt nok sværge på det! Det har
selvfølgelig også været hans hensigt at kunne så tvivl om min
hukommelse! Så jeg skal bruge lidt tid på det, der har været tre steder
i min barndom hvor jeg har måtte fjerne falske minder, altsammen noget
der skulle stille min far i et dårligt lys, eller få mig til at fremstå
som vanvittig! Det har så været meningen at jeg har skulle svine min far
til, med usandheder!)

Det er umuligt at spamme i nyhedsgrupperne medmindre man sælger noget!
Jeg har krydspostet en del, men i de rigtige grupper!

Jeg ved næsten allerede med sikkerhed, at hvis jeg ikke sagsøger yousee
for injuirier,
så om en uges tid bliver jeg beskyldt for at poste børneporno eller
lignende i de binære grupper, og fuldstændigt ødelagt socialt igen!
(man kan ikke poste i de binære grupper fra Yousee og jeg er ikke en
Pædofil)

Det har efterhånden stået på i 12år! Efter jeg gik med til at prøve EMDR
fordi jeg var deprimeret og det var det eneste jeg har gav tilladelse til!

Samtidig er softwaren i mit alarm system lavet om!
(og jeg mener virkelig lavet om, ikke noget med at ændre bruger
indstillinger)
Det er af mærket Houseguard, så jeg går ud fra at softwaren ligger i en rom!
Jeg har selv haft nulstillet det et par gange, men at skrive softwaren
om er ikke
noget jeg har haft nok vågenhed til, i de sidste par år, ihvertfaLd ikke
mens jeg har boet på min nuværende adresse!

Og af en eller anden grund så vil folk åbenbart have at jeg lyver, fordi
jeg ikke er et vrag,
der er ved at falde død om!

Af andre der er værd at nævne, blive filmet sige(under torturen begået
af sociopath sadister)
"Jeg vil kneppe kvinder med en hund" (fordi hvis jeg ikke bryder mig om
DF vil jeg åbenbart have kvinder kneppet af Muslimske hunde, jeg har
altid hadet det udtryk)

Og hvis jeg ikke tager fejl, så har det været vist i "Americas Funniest
Homevideos"
(og jeg tager som regel ikke fejl)

Altsammen fordi jeg gik med til at prøve EMDR for at se om det kunne
hjælpe på en Depression!

Og af en eller anden grund kan jeg ikke blive vred pga. programmering!
(jeg må kun føle vrede på andres vegne sådan har det været i mange år)

For slet ikke at måtte påstå at jeg har slået/overfaldet et familie medlem,
for at redde personens liv, ellers ville personen blive myrdet ligesom
min far!
(Jeg har aldrig overfaldet eller slået nogen nogen, jeg tror jeg var i
et slagsmål da jeg var i forsvaret!)

Et par gange har jeg måtte over bevise mig selv om, at jeg har ret og
det hele ikke bare er
noget jeg har bildt mig ind!

Nå, men først Yousee! Og så bagefter de andre!
(men jeg er stadig væk ikke vågen, og har ikke været det i 12år)

8.August 2010
Sandgaardsvej 40 1.tv
(skrevet på min egen computer, jeg venter stadig på min nye forbindelse!
Og sendt fra enten Kjellerup bibiolotek eller min søsters computer!)

Sane
Peter
--
Pnic/Allah-25-04-1973 http://tinyurl.com/y9bsn2h
http://tinyurl.com/ydnohlo, http://tinyurl.com/ydbqkpr

Fra : KsK

Dato : 08-08-10 13:57

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen
> Krydspost dk.helbred,dk.edb.internetudbydere,dk.videnskab.jura

cut en masse krap
> Nordea konto nummer: 9266-8967125572

du da gået helt i stykker hva

KsK

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 08-08-10 14:11

On 08-08-2010 14:56, KsK wrote:

> "Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen
>

> cut en masse krap
>
> du da gået helt i stykker hva
>

> KsK

Det må så gerne stå i min signatur!
Der er ingen begrænsninger for hvad der må stå i folks signatur!
Bortset fra nogle pladsbegrænsninger!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 08-08-10 14:13

On 08-08-2010 15:11, Peter Nicolaysen wrote:

> Det må så gerne stå i min signatur!
> Der er ingen begrænsninger for hvad der må stå i folks signatur!
> Bortset fra nogle pladsbegrænsninger!

Feks. her

Sane
Peter

Fra : Kasper Demant

Dato : 08-08-10 14:14

Den 08-08-2010 14:36, Peter Nicolaysen skrev:

Det her er ikke skrevet for at være smart eller for at vi skal more os
på din bekostning. Det er skrevet i bedste intention.

Jeg tror du skal søge hjælpe; enten hos en psykolog eller evt. starte
med at snakke med nogen du stoler på fra din egen familie.

Vh.
k.d

Fra : Keld Rosenkrantz

Dato : 08-08-10 19:12

On Sun, 08 Aug 2010 14:36:07 +0200, Peter Nicolaysen
<peternicolaysen@gmail.com> wrote:

>Der er hvidt pulver over det hele!

Behøves der siges mere

X-fut -> dk.helbred.stoffer

Fra : lomborg125

Dato : 08-08-10 12:16

On 8 Aug., 14:36, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:
> [...]
> (skrevet på min egen computer, jeg venter stadig på min nye forbindelse!
> Og sendt fra enten Kjellerup bibiolotek eller min søsters computer!)

Er der en eller anden mulighed for at sætte et filetr op mod Peter
Nicolaysen ....???

Fra : Mogens

Dato : 08-08-10 19:42

Den 08-08-2010 20:16, lomborg125 skrev:
> [...]

KLIP

> Er der en eller anden mulighed for at sætte et filetr op mod Peter
> Nicolaysen ....???

...og dig.
Du sender jo det samme indlæg.....

Mogens

Fra : Brian Vestergaard

Dato : 08-08-10 19:56

Peter Nicolaysen udtrykte præcist:
> Krydspost dk.helbred,dk.edb.internetudbydere,dk.videnskab.jura

TROLL

--
Venligst / regards
Brian Vestergaard (2620)

Fra : Hauge

Dato : 08-08-10 20:07

Brian Vestergaard skrev:
> TROLL

Tjaeh, udfra at du FUTer uden at skrive det, gør da vist dig til en
anelse større TROLL..

FUT: dk.snak, hvor det her mest hører til.

/Hauge

Fra : Brian Vestergaard

Dato : 08-08-10 20:35

Hauge formulerede søndag:

> Tjaeh, udfra at du FUTer uden at skrive det, gør da vist dig til en anelse
> større TROLL..

Godt set Fru Hauge...

> FUT: dk.snak, hvor det her mest hører til.

Men enig i det damen (Fru Hauge) skriver, FUT til dk.snak

--
Venligst / regards
Brian Vestergaard (2620)

Fra : Brian Vestergaard

Dato : 08-08-10 20:41

Hauge har bragt dette til verden:

> Tjaeh, udfra at du FUTer uden at skrive det, gør da vist dig til en anelse
> større TROLL..

Godt set Fru Hauge... ikke helt enig med troll størrelsen, men hvad ved
gamle damer om det.

> FUT: dk.snak, hvor det her mest hører til.

Men ellers enig i det damen (Fru Hauge) skriver, FUT til dk.snak

--
Venligst / regards
Brian Vestergaard (2620)

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 10-08-10 20:21

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Krydspost dk.helbred,dk.edb.internetudbydere,dk.videnskab.jura

sær ide

> Jeg er ret sikker på at DF og Karsten Bjørnholt er de eneste

hvad har det lige med helbred at gøre ???

forstår du der er en mening med at man opretter forskelige grupper til
forskelige formål

Fra : Søren Ottosen

Dato : 11-08-10 09:03

Hvis du ikke laver fis med dit indlæg, tror jeg seriøst du skal søge læge.

Søren

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 19-08-10 17:16

"Søren Ottosen" <s@s.dk> skrev i meddelelsen news:4c625926$0$36568$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Hvis du ikke laver fis med dit indlæg, tror jeg seriøst du skal søge læge.
>

> Søren

Hvorfor?

Er du en af dem der tror, at flere end et menneske i Danmark har overlevet mere end 12år,
med viden om at det politiske parti DF har begået forræderi og mord på Danske statsborgere?

Jeg er en myndig person! Hvorfor tror du at de ikke sagsøger mig for injurier?
De har jo ikke ligefrem været programmeret ihjel i hjernen!

De har masser af advokater! De har indrømmet at jeg har ret i det jeg har skrevet i mange år,
Ved ikke at sagsøge mig for injurier!

Der er DF´ere der læser både i nyhedsgrupperne og på Jubii!

Sane
Peter