HTC Wildfire
Fra : Ib

Dato : 07-08-10 20:56

Har købt en Wildfire og er egentlig glad for den, men nu har jeg downloaded
HTCSync for at se hvad den kunne. Jeg tilsluttede telefonen til PC´en inden
jeg installerede HTCSync og der kunnePC´en se den, men efter jeg har
installeret programmet er der ingen forbindelse, det siger både telefonen og
programmet. Når jeg tilslutter telefonen får jeg nogle valgmuligheder om
hvad forbindelsen skal gøre og her vælger jeg HTCSync mode, men lige lidt
hjælper det. Skulle der være nogen der har en løsning på mit problem, ville
det være dejligt.
Jeg kører Win7 64 bit, mon det skulle være problemet ?
En helt anden ting som også har irriteret mig lidt er hvordan man sletter
installerede programmer, genvejene kan nemt slettes, men ikke de programmer
jeg har hentet på Androidmarket og heller ikke nogen af dem der lå på
telefonen fra starten.

--
Ib

Fra : Chano Andersen

Dato : 08-08-10 11:23

Den 07-08-2010 21:55, Ib skrev:
> [...]
> sletter installerede programmer, genvejene kan nemt slettes, men ikke de
> programmer jeg har hentet på Androidmarket og heller ikke nogen af dem

Under "Indstillinger" har du et punkt der hedder "Programmer", vælg
programmet på listen, og tryk "Afinstaller". Så forsvinder det.

Dem der ligger på fra starten, skal du ikke regne med at kunne fjerne.

- Chano Andersen

Fra : Ib

Dato : 08-08-10 19:04

"Chano Andersen" <sunsite092009@chanoandersen.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> programmet på listen, og tryk "Afinstaller". Så forsvinder det.
>
> Dem der ligger på fra starten, skal du ikke regne med at kunne fjerne.

Tak for tippet, det fungerer som det skal og du har ret, dem der lå på
telefonen fra starten kan ikke fjernes, men det er også ok.

--

Ib

Fra : Hans4030

Dato : 08-08-10 13:43

"Ib" <ingen@somhelst.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> installerede programmer, genvejene kan nemt slettes, men ikke de
> programmer jeg har hentet på Androidmarket og heller ikke nogen af dem der

Der er kommet en ny ver. af HTCSync 3.0 som ikke er så kendt endnu. Måske
skulle du prøve med den. Læs vejledningen grundigt.

http://www.htc.com/europe/SupportViewNews.aspx?dl_id=982&news_id=737

Hilsen Hans
homepage: www.fotofritid.dk
*Coppermine Photo Gallery*