Problemer m baggrundsfarve i Excel 2003
Fra : BT

Dato : 07-08-10 01:43

Hej Alle..

På mit arbejde bruger vi meget Excel, til at regne tilbud ud med.
En tidligere ansat, havde til vane at ændre baggrundsfarven i hans
ark, hvilket vi godt vil ændre tilbage.
Problemet er bare, at han åbenbart har gjort det på en måde, så vi
ikke kan ændre den tilbage.

Vi har markeret en enkel celle og forsøgt at ændre den, uden held.

Det vi gør er at markere cellen/cellerne og højreklikke og vælger
"formater celler".
Vælger fanebladet "Mønster" og hvilken "ingen farve"

Men lige meget hjælper det.

Nogen som har en ide, hvad den tidligere ansat kan have gjort, så vi
kan få den hvide standartfarve tilbage igen.

/Brian

Fra : Harald Staff

Dato : 07-08-10 11:17

Hei Brian

Forsøk Format > Arg > Baggrund.

HTH. Beste hilsen Harald

Fra : BT

Dato : 07-08-10 15:54

On 7 Aug., 12:16, "Harald Staff" <nos...@not.invalid> wrote:
> [...]
>
> Nogen som har en ide, hvad den tidligere ansat kan have gjort, så vi
> kan få den hvide standartfarve tilbage igen.

Nu har jeg lige prøvet det herhjemme på et tomt ark.
Og der åbner den for at der skal ligges baggrundsBILLEDE ind..
Ikke at det kan være det, man jeg tror det ikke.
Men det skal da prøve på mandag, når jeg møder igen...

Ellers er andre bud, da velkomne i mellemtiden

MvH
Brian

Fra : BT

Dato : 09-08-10 02:47

On 7 Aug., 23:54, BT <tof...@gmail.com> wrote:

> [...]
> Men det skal da prøve på mandag, når jeg møder igen...
>
> Ellers er andre bud, da velkomne i mellemtiden

Nu har jeg prøvet "Format - ark . baggrund"
Men det punkt er deaktiviret.
Jeg har chekket om arket så skulle være låst. Men jeg kan hverken
låse, eller låse op.
Så jeg jeg er ikke kommet videre..

Nogen som har en ide om hvad der er galt...

Fra : Klaus H

Dato : 09-08-10 14:29

Cut
[...]

Hvad sker der, hvis du markerer alle celler op - kopier- nyt ark - indsæt - vælg destinationens format?

Klaus H