Som herre, så hvalp :-)
Fra : Pwh

Dato : 06-08-10 09:23

Balder er blevet ret flink til selv at rende ud i haven når han skal skide,
tisse i stuen kan han stadig finde på.
For to dage siden fik han samlet mod til at gå ned af den farlige kældertrappe
hvor bla. mit toilet ligger og Angel sover og deres hundelem er, så det er fint nok.
I dag skulle jeg så selv på tønden og Balder rendte med ned og så hvad jeg havde gang i
Lidt efter at vi var gået op igen rendte han så ned en gang mere alene, regnede med at han
havde tyvet noget spændende, men det havde han ikke da han kom op 5 min efter.
Da jeg så skulle ned for at få mig et bad mødte der mig en umiskendelig duft af hvalpelort
Kan ikke finde ud af om han har været ekstremt artig ved at besørge i kælderen som sin herre,
eller om han bare er en møghvalp, men lærernem må man sige han er

/Jens

Fra : Benny Mortensen

Dato : 06-08-10 09:27

"Pwh" <kkkjhh@email.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kælderen som sin herre,
> eller om han bare er en møghvalp, men lærernem må man sige han er

Arh, ville det ikke være synd... En Rotte med dit udseende ))

M.V.H....Benny..

Fra : oz3bto

Dato : 07-08-10 03:29

> [...]
> kælderen som sin herre,
> eller om han bare er en møghvalp, men lærernem må man sige han er

Ja så kunne det være at du skulle gøre det i haven næste gang :P

Fra : Pwh

Dato : 07-08-10 11:11

oz3bto, skrev:
> "Pwh" <kkkjhh@email.dk> skrev i en meddelelse
>
> Ja så kunne det være at du skulle gøre det i haven næste gang :P

Vi går ud i haven og tisser sammen hver morgen, os to mandfolk

/Jens