Hvorfor går hundene egentlig amok
Fra : Kim2000

Dato : 05-08-10 15:36

Fra denne videnskabelige artikel er svaret og det burde derfor være klart,
hvordan man undgår at blive bidt af sin hund.

http://www.tanmonkey.com/fun/Why_Dogs_Bite_Their_Owners.php

Fra : Tove Krieger

Dato : 05-08-10 18:40

"Kim2000" <Kim2000@surfer.dk> skrev i meddelelsen
> Fra denne videnskabelige artikel er svaret og det burde derfor være klart,
> hvordan man undgår at blive bidt af sin hund.
>
> http://www.tanmonkey.com/fun/Why_Dogs_Bite_Their_Owners.php

LOL Så ville jeg godt nok også bide hvis jeg var en hund.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 06-08-10 02:06

On 5 Aug., 19:40, "Tove Krieger" <missmini...@dk.invalid> wrote:

>   LOL  Så ville jeg godt nok også bide hvis jeg var en hund.

X2

--
Christian