Helbred 05 August 2010(dumt svin) Andet Fo~
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 05-08-10 17:37

Lidt mere programmering, jeg er ved at fjerne!
"du har det kun godt når andre har det dårligt"
En fuldstændig svinestreg, jeg nægter at blive programmeret til at være
et dumt svin på den måde! Ved at gå og ubevidst med kropssprog talemåde ect.
gøre sådan at folk har det dårligt!

Jeg har hele tiden holdt fast i at DF er de dumme svin! De forfølger folk
med en anden hudfarve og forsøger at lukke munden på alle kritikere!

De overfalder folk og opfører sig som dyr! Hvis jeg skriver ting som gør de
har det dårligt, Fint! Ellers ikke!

Desuden er jeg ved at fjerne noget mere mareridts agtigt programmering,
hvor jeg skulle være far til børn i min egen familie(indavl) som er gjort
mens jeg er uvågen!! Det er noget fuldstændigt svineri og løgn og kan nemt
modbevises med en blodprøve!

Jeg kanendda huske da DJ Ævl lavede den svinestreg under torturen, da jeg
sagde til den sadistiske møghund at han var bevis på at fætre og kusiner får
børn der griner!
Det er fuldstændig typisk for det sociopatiske vanvittige røvhul at lave
sådan et mareridt!

(Skrevet på Kjellerup Bibliotek)

Sane
Peter