Noget mere fra programmeringen(ontopic)
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 04-08-10 19:21

Jeg går ud fra at det egentlig er on-topic, nåt nu jeg køre med kvanten!

Det er psykisk tortur(ikke den fysiske del som gjorde mig kvante mekanisk af tortur)

Den psykiske del begyndte i 1998, det er ret simpelt,det er bare ens egen forestillings evne
der bliver sat til, at lave en historie der ødelægger en psykisk!

Jeg mener det startede med, et idyllisk lille bondehus og en familie osv.

Det tager en veludviklet forestillings evne ca. 1 minut at ødelægge en psykisk!
(fordi tortørene/sadisterne tvinger en til at tro på historien, og det man forestiller
sig er ligeså ægte som virkeligheden, smag lugt,lyd,følesans!

Det tager et minuts tid første gang næste gang lidt længere osv osv.
Man bliver mere og mere hærdet psykisk, men man bliver hele tiden knækket!

Det var DJ Ævl der stod for den del!

Sane
Peter
--
Pnic/Allah-25-04-1973 http://tinyurl.com/y9bsn2h
http://tinyurl.com/ydnohlo, http://tinyurl.com/ydbqkpr

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 04-08-10 19:29

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4c59af99$0$36587$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> [...]
>
>Det tager et minuts tid første gang næste gang lidt længere osv osv.
>Man bliver mere og mere hærdet psykisk, men man bliver hele tiden knækket!

Har fået en del kvalme, gad vide om jeg kan bruge det som et våben?
Når jeg køre med kvanten, så folk bare stopper op, står med åben mund "griner" lydløst og savler lidt!
Det er kun folk der har prøvet det, der ved hvor grimt det føles!

Når nu jeg tænker over det, så tog det vidst ikke mere end 20-30 sekunder første gang jeg blev knækket på den måde!
Når først det tager et par timer, er man så hærdet og følesesløs og ligegyldig, at man skulle tro det er løgn!
Men man er heller ikke rigtig vågen!

Det der gør det, er at man ikke ved, at det ikke er ægte!

Sane
Peter

Fra : Jesper

Dato : 04-08-10 20:33

Peter Nicolaysen <peternicolaysen@gmail.com> wrote:

> [...]
>
> Det tager et minuts tid første gang næste gang lidt længere osv osv. Man
> bliver mere og mere hærdet psykisk, men man bliver hele tiden knækket!

Ugebladene er enige: Mary er gravid.
--
Jesper
Chuck Norris doesn't wear a watch.