Jeg er en røv med ører!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 04-08-10 17:52

Ja, gu' er jeg så!

Sane
Peter
--
Pnic/Allah-25-04-1973 http://tinyurl.com/y9bsn2h
http://tinyurl.com/ydnohlo, http://tinyurl.com/ydbqkpr
http://tinyurl.com/ycupe27, http://tinyurl.com/y8cueus
Nordea konto nummer: 9266-8967125572

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 05-08-10 14:58

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:4c599ab6$0$273$14726298@news.sunsite.dk...
> Ja, gu' er jeg så!
>
> Sane
> Peter
> --
> Pnic/Allah-25-04-1973 http://tinyurl.com/y9bsn2h
> http://tinyurl.com/ydnohlo, http://tinyurl.com/ydbqkpr
> http://tinyurl.com/ycupe27, http://tinyurl.com/y8cueus
> Nordea konto nummer: 9266-8967125572
Og det sjove er, lige efter at jeg læste det og så det var sendt fra
sunsite,så blev min forbindelse kappet af min udbyder, som påstod jeg genere
folk!

Dvs. folk sviner mig til, udgiver sig for at være mig!
medmindre indlægget som er sendt fra Sunsite er sendt via min computer
derhjemme, så ved i hvordan det er at turde sige sin mening om DF!

Jeg følger fundsatsen i grupperne jeg skriver i, jeg er en myndig person!
Folk kan sagsøge mig for Injurier, men gør det ikke fordi de ved at jeg har
ret! De er foræddere!

Nu har jeg bestilt en ny forbindelse hos TDC Erhverv!

Det jeg er mest nervøse for er selvfølgelig om at indlægget virkelig er
sendt fra min egen computer!
Fordi så har jeg virkelig seriøse problemer! Mit alarmsystem er
rodbehandlet, softwaren er simpelthen skrevet om!

Men igen, tilsvining af mig føre til mere skade på mig! Det er ligesom under
Totur programmeringen!

Sidste gang var der nogen der påstod jeg spammede ved at skrive i
nyhedsgrupperne???????
Det er et åbent forum, folk har lov til at svare på mine indlæg/ eller vælge
at filtrere dem fra!

Det betyder også at dem der klager er en aktionær hos yousee! Jeg har selv
tidliger haft investeret i TDC men tror ikke længere jeg har lyst til at
gøre det igen!

Men jeg er trods alt vant til det, det har været 12år nu!
Alt hvad jeg absolut ikke vil have på personligt plan!

Sane
Peter

Krydspost:dk.helbred,dk.politik!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 19-08-10 10:47

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4c5ac31e$0$36563$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
>
> Men jeg er trods alt vant til det, det har været 12år nu!
> Alt hvad jeg absolut ikke vil have på personligt plan!

Min nye forbindelse fra TDC Erhverv virker!
Hvilket har gjort mit humør og blodtryk lidt bedre!

DF´s pres for at få mig smidt af nettet, ved at chikanere mig og tilsvine mig!
Og bagefter presse yousee til at påstå at jeg har misbrugt nyhedsgruppen
dk.helbred gør det til både politik og helbred!

Misbruget skulle ifølge Yousee bestå i at følge fundsatsen(reglerne for brug) i dk.helbred!
Så det må deres kunder jo tage til efterretning!

Jeg forventer at sagsøge Yousee for injuirier inden for en måneds tid eller to!
De må selv bestemme hvem de har som kunde! Men de må ikke påstå at jeg misbruger
dk.helbred(Det er Injuirier!)

Dette indlæg er tæt på misbrug, men er det ikke! Da mit blodtryk er nævnt!

Sane
Peter

Fra : Keld Rosenkrantz

Dato : 19-08-10 11:17

On Thu, 19 Aug 2010 11:47:00 +0200, "Peter Nicolaysen"
<peternicolaysen@gmail.com> wrote:

> [...]
>dk.helbred(Det er Injuirier!)
>
>Dette indlæg er tæt på misbrug, men er det ikke! Da mit blodtryk er nævnt!

Hvis dine indlæg her alene er skyld i at dit blodtryk falder er du for
min kyld meget velkommen.
Har selv fået et slagtilfælde sidste år for forhøjet blodtryk var en
del af årsagen, og det vil jeg ikke engang ønske mine værste fjender
oplever at få.
Det rammer squ for hårdt.
Så hvis dine mange indlæg hjælper dig, ja så hjælper det dig, men hvis
du ønsker mere hjælp til at komme videre end bare lige nyhedsgrupperne
er du velkommen til at kontakte mig.
--
Keld Rosenkrantz
Få gratis webhotel på www.splinternet.dk

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 19-08-10 11:28

Den 19-08-2010 11:47, Peter Nicolaysen skrev:

> Min nye forbindelse fra TDC Erhverv virker!
> Hvilket har gjort mit humør og blodtryk lidt bedre!

Så sørg for at bevare det gode humør og blodtryk ved at lade
være med at fylde dk.helbred med din egen personlige dagbog.

Fortsætter du som før, vil jeg, og muligvis også andre,
nemlig endnu engang klage til såvel internetudbyder som
usenetudbyder. Resultatet vil ganske givet være det samme,
som du nu har oplevet to gange.

Opret i stedet en rigtig blog, det har flere fordele:

* Du kan skrive lige så meget, som du vil.

* Du får en endnu bedre indeksering af Google og andre.

* Du kan slette noget, hvis du fortryder det.

* Du behøver ikke at være bange for at få lukket din
internetforbindelse. Og du kan dermed også bruge nettet til
andre ting, som fx aktiehandel, uden afbrydelser.

Overvej, om det at skrive her virkelig opvejer det at være
uden netforbindelse i dage eller uger. Og det at du bliver
meget upopulær hos andre brugere.

> DF´s pres for at få mig smidt af nettet, ved at chikanere mig og tilsvine mig!

Jeg har nok været den, der har presset hårdest på at få
stoppet dine indlæg, og jeg kan love dig for, at jeg
befinder mig meget langt væk fra DF.

> Og bagefter presse yousee til at påstå at jeg har misbrugt nyhedsgruppen
> dk.helbred gør det til både politik og helbred!

Dette har intet med politik at gøre, udover hvad du bilder
dig selv ind.

> Jeg forventer at sagsøge Yousee for injuirier inden for en måneds tid eller to!
> De må selv bestemme hvem de har som kunde! Men de må ikke påstå at jeg misbruger
> dk.helbred(Det er Injuirier!)

Prøv for blot en kort stund at være sane. TDC eller YouSee
lader sig ikke presse til at opsige en kunde. De opsiger kun
kunden, hvis kunden ikke overholder betingelserne.

Langt de fleste brugere i dk.helbred, og altså også TDC,
opfatter din brug af nyhedsgruppen som misbrug. Prøv at
overveje, om det måske er din opfattelse, der er noget galt med.

XFUT dk.admin.netikette

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Man bliver aldrig for gammel til computer og internet. Læs

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 19-08-10 16:24

> Min nye forbindelse fra TDC Erhverv virker!

Øv.

> Og bagefter presse yousee til at påstå at jeg har misbrugt nyhedsgruppen
> dk.helbred gør det til både politik og helbred!

Du misbruger gruppen. Uanset hvor syg du er, generer du andre med alt dit
bøvl og ævl. Find et andet sted at genere folk, og hold dig fra
nhedsgrupperne.

Mvh Maria

Fra : Adam Sjøgren

Dato : 05-08-10 18:01

On Thu, 5 Aug 2010 15:58:29 +0200, Peter wrote:

> Jeg følger fundsatsen i grupperne jeg skriver i

Det er desværre ikke korrekt.

Et eksempel:

,----
| From: "Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com>
| Subject: Stjålet E-Mailkonto! peternicolaysen@gmail.dk!
| Newsgroups: dk.helbred, dk.politik
| Date: Fri, 30 Jul 2010 14:16:42 +0200
|
| Stjålet E-Mailkonto! peternicolaysen@gmail.dk
| Den blev lavet om til peternicolaysen@gmail.com
|
| Er igang med at se om jeg kan få den tilbage!
| Det var ellers den jeg brugte da jeg sendte anmeldelsen til PE(PET)!
|
| Gad vide om den har været i brug?
| Jeg har ellers en digital signatur!
|
| Indenrigspolitik i DF Danmark, har jeg på fornemmelsen!
`----

Det indlæg har intet med debat om helbred og sundhed at gøre.

Mvh.

Adam

--
"The laws of perspective have been repealed! Adam Sjøgren
Objects no longer diminish in size with distance!" asjo@koldfront.dk

Fra : Adam Sjøgren

Dato : 05-08-10 18:05

On Thu, 5 Aug 2010 15:58:29 +0200, Peter wrote:

> Sidste gang var der nogen der påstod jeg spammede ved at skrive i
> nyhedsgrupperne???????

Du misbruger det fælles gode som nyhedsgrupperne er, ved at skrive det
samme igen og igen, og skrive om alt muligt andet end det de grupper du
skriver i handler om.

> Det er et åbent forum, folk har lov til at svare på mine indlæg/ eller
> vælge at filtrere dem fra!

Ja, men det betyder ikke at man bør misbruge nyhedsgrupper til sin
private dagbog eller blog, sådan som du gør.

Mvh.

Adam

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 19-08-10 16:38

Kim Ludvigsen <usenet@kimludvigsen.dk> writes:

> Jeg har nok været den, der har presset hårdest på at få stoppet dine
> indlæg, og jeg kan love dig for, at jeg befinder mig meget langt væk

FÃ¥ dig et kill-filter. Det andet er alt andet lige for mavesurt.