Helbred 4.august 2010
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 04-08-10 08:47

Noget mere programmering!

Sidder og slås med noget programmering, som sender falske signaler fra kroppen,
det har mest været i brug til at gøre mig kvante mekanisk af tortur!

lige nu sidder det i vejen, det er det der med at helbrede sig selv!
Jeg kan fysisk i virkeligheden, være fuldstændig sund og rask og føle mig døende!
Eller være døende og føle mig sund og rask!

Hvis jeg gør noget med kvante mekanik, så er det samme måde,
det skal gøres på som hvis jeg påvirker andre!
Istedet for at påvirke andre mennesker skal jeg bare påvirke mig selv!

Der er en del situationer hvor jeg har set mennesker i fjernsynet som ser syge eller forgiftede ud!
Jeg mindes især en situation hvor en kvindelig tv reporter(etnisk nordisk) sender fra Kina?
hun så ud som om hun var ved at dø af frie radikaler/smog eller noget andet, gad vide om det har været under OL?
eller et stykke tid efter?

Sane
Peter
--
Pnic/Allah-25-04-1973 http://tinyurl.com/y9bsn2h
http://tinyurl.com/ydnohlo, http://tinyurl.com/ydbqkpr

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 04-08-10 10:59

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4c591b15$0$36586$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> [...]
>hun så ud som om hun var ved at dø af frie radikaler/smog eller noget andet, gad vide om det har været under OL?

Var ved at falde i søvn rigtigt ,for første gang i 8år må det vel være efterhånden!
Istedet for det der kunstige EMDR Bjørnholt lavede!

Det er noget med at lave en masse mareridt, så man bliver tvunget til ikke at sove rigtigt!
Og der ikke bliver produceret melatonin i koglekirtlen, Hvilket efter stykke tid selvfølgelig ødelægger hjernen!

Følelsen og det at være afslappet, var rigtig, og var lige et sekund fra at falde i søvn!

Da der begyndte at være en del kvante kørsel, en flue, blev brugt, af min underbevidsthed, til at strejfe min næse
to gange itræk!(jeg tror det er ren frygt, samtidig blev en del af det mest chikanerende startet op!)

Sane
Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 04-08-10 13:44

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4c5939fb$0$36559$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
>to gange itræk!(jeg tror det er ren frygt, samtidig blev en del af det mest chikanerende startet op!)

En del "kunstig" fysisk følesans, der et ren emdr/programmering, kunstige signaler sendt til min brainstem!
det er den fysiske følelse fra indersiden af næsen og bihulen ,flyttet så det føles som om det er på indersiden øverste del af kraniet!
Der er ikke nogen fysisk følelse i hjernen fra naturens side, af god grund, hvis kraniet er brudt så er det for sent alligevel!

Det med at flytte rund på den fyssike følese i hovedet, er en del af det som DJ Ævl og Bjørnholt stod og aftalte at give paracetamol
skylden for!

Først så påstod de til mig noget om at gøre min Brainstem fleksibel!

Det er også en stor del af det som gør ægte søvn umulig, den fysiske skade på hjernen, når der ikke er Melatonin tilstede
gør ekstrem skade på hjernen uden at det selvfølgelig kan ses på personen udefra! Selv den mindst smule frie radikaler, rammer rent
på personen på en fuldstændig ubeskyttet hjerne, der er blevet bestjålet den naturlige beskyttelse som den ellers har, antioxidant panseret
som er i hjernen, og beskytter mod frie radikaler, er den eneste beskyttelse hjernen har, det er koglekirtlens opgave at producere melatonin
som er det panser, hejrnen har fra naturens side, det er en af de mest benyttede metoder Psykiatrien bruger til at gøre folk sindsyge og slå dem ihjel!
Selv en cigaret, bliver fra den ene dag til den anden langt giftigere for hjernen!(og nikitoin er et giftstof)!

Men det er vist efterhånden, kun cigaret rygere det går ud over, ellers kan morderne ikke sige at "de kunne bare lade være med at ryge!"
Når de programmeret dem til det!

Når først en person har været ude af stand til at sove rigtigt(melatonin produktion) i et par år, så er sygdomme kræft/cancer næsten med
sikkerhed at finde i hjernen!

Og døden ikke så langt væk!

Det har været gjort i mange hundrede år! Og kræver ikke særlig meget at gøre ved folk(selv en idiot kan finde ud af det)
men hvorfor, gøre sådan noget?

Fordi så er folk afhængige af Melatonin som man skal have recept på!
Astaxanthin hjælper også! Men har ikke så kraftig en Anti-oxidant virkning som Melatonin!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 04-08-10 14:38

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4c596097$0$36570$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
>Astaxanthin hjælper også! Men har ikke så kraftig en Anti-oxidant virkning som Melatonin!

Jeg har selv måtte finde ud af det med Melatonin, men har været programmeret til at gøre alting
på en måde som er værst for mig selv, og samtidig til ikke at forsvare mig selv!

Så når jeg engang dør så er det et mord, medmindre jeg gør ting med Kvante Mekanik
og lægger Melatonin&Astaxanthin ind hver eneste gang jeg falder i søvn!

Og sørger for at min koglekirtel er i fysisk topform!(også selv om den ikke bliver sat igang!)

og noget EDTA Cvitamin og en ginseng tablet skader heller ikke!
(Edta i en måneds tid lige efter tortur programmeringen, og jeg bruger det udtryk med god grund!)

Sane
Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 04-08-10 15:16

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4c596d44$0$36562$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
>(Edta i en måneds tid lige efter tortur programmeringen, og jeg bruger det udtryk med god grund!)

Det gik hårdt for sig på et tidspunkt, det var tæt på at der blev solgt farvede mennesker i Fakta!
Men en farvet præsident med arabisk navn satte en stopper for det, plus lidt udrensning nede i tiden!

Men der er stadigvæk prostitution og fri narko!(eller fik jeg ram på den sidste på vejen ud!)

Kors, hele det DF lort med, bedre end de sulter ihjel, og lægetilsyn og tag over hovedet!

Alle religiøse mirakler er Kvante Mekanik!

Sane
Peter

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 04-08-10 17:46