Kuffertmærker
Fra : Jan_lr

Dato : 05-08-10 14:45

Hej.
Jeg har for første købt rejse på nettet.
(SuperSaver.dk)
Hvor får jeg kuffertmærker fra ?
(Navn og destination)

På forhånd tak.
Jan

Fra : N_B_DK

Dato : 05-08-10 15:03

"Jan_lr" <jan-lund-rasmussen@privat.dk> wrote in message

> Hvor får jeg kuffertmærker fra ?
> (Navn og destination)

Det får du ved checkin skranken (BA har standere med dem ved deres checkin
skranke, om det også gælder andre flyselskaber ved jeg ikke)

--
MVH. N_B_DK

Fra : alexbo

Dato : 05-08-10 15:08

"Jan_lr" skrev

> Jeg har for første købt rejse på nettet.
> (SuperSaver.dk)
> Hvor får jeg kuffertmærker fra ?
> (Navn og destination)

I lufthavnen, enten når du selv tjekker ind ved en maskine, eller ved
skranken.
Det er under alle omstændigheder en god ide at have navn på
kufferten, så uanset hvad der sker er det muligt at finde ejeren.

http://www.cph.dk/CPH/DK/MAIN/Foer+afrejse/Check+selv+ind.htm

mvh
Alex Christensen

Fra : Preben

Dato : 05-08-10 18:12

Den 05.08.2010 kl. 15:44 skrev Jan_lr <jan-lund-rasmussen@privat.dk>:

> Hej.
> Jeg har for første købt rejse på nettet.
> (SuperSaver.dk)
> Hvor får jeg kuffertmærker fra ?
> (Navn og destination)

Husk også et mærke med navn og adresse i selve kufferten. Udvendige mærker
kan forsvinde.
--
mvh/Preben

Fra : Søren A Christensen

Dato : 07-08-10 23:45

Alt efter hvor paranoid man er, kan / bør man undlade at skrive sin egen
adresse på kufftermærket ... nogen mener at onde mennesker i
lufthavnenes bagage-handling aflæser adresserne og kan finde på at tømme
ens ejendom for værdier mens man er væk ... brug istedet arbejds-adresse
ell.lign.

/SAC

Fra : Kennet og Pernille

Dato : 08-08-10 14:11

"Søren A Christensen" <sac@post3.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> bagage-handling aflæser adresserne og kan finde på at tømme ens ejendom
> for værdier mens man er væk ... brug istedet arbejds-adresse ell.lign.

Det er der ingen grund til. Du skriver jo ferieadressen på, når du er på vej
ud. Det kan handlerne i DK ikke bruge til noget, og når du er på vej hjem
fra X-land, skriver du hjemadresse på, og det kan de heller ikke bruge.

Kennet

Fra : Jet

Dato : 05-08-10 13:41

On 5 Aug., 16:44, "Jan_lr" <jan-lund-rasmus...@privat.dk> wrote:
> Hej.
> Jeg har for første købt rejse på nettet.
> [...]

Jeg downloader altid og skriver på PC udprinter på A4 der har jeg
gerne 8-10 stk. og vupti i en plastmaskine og laver hul med en
kontorhulmaskine, der går altid 2 til en kuffert (ind- og udvendig),
så er arbejdet gjort når jeg ankommer til check-in. Nu er jeg begyndt
at "bukke" dem, det rager ikke dem der står i køen, hvad jeg hedder og
hvorhen jeg skal.

/jet

Fra : Andersen [3650]

Dato : 06-08-10 16:07

Jet har bragt dette til os:
> Nu er jeg begyndt at "bukke" dem, det rager ikke dem der står
>i køen, hvad jeg hedder og hvorhen jeg skal.

Ja og jeg unlader at blinke for det rager heller ikke de andre hvilken
vej jeg skal Forsat god sommer.

Andersen [3650]

andersen snabela nospam prik danmark

Fra : Bjarne S Nielsen

Dato : 08-08-10 14:48

Jan_lr skrev:
> Hej.
> Jeg har for første købt rejse på nettet.
> (SuperSaver.dk)
> Hvor får jeg kuffertmærker fra ?
> (Navn og destination)

Når du har bestilt hos Supersaver, så vent lige en dag eller to med de
praktiske forberedelser. Jeg har to gange oplevet, at de har fortrudt
den billet, de lige havde solgt mig, og i stedet givet mig et helt andet
alternativ, der var dyrere og anderledes.

Bjarne

Fra : www.sommerferieogrej~

Dato : 17-08-10 23:59

On 8 Aug., 15:47, Bjarne S Nielsen <bru...@eksempel.dk.invalid> wrote:
> [...]
> den billet, de lige havde solgt mig, og i stedet givet mig et helt andet
> alternativ, der var dyrere og anderledes.

Hej

Husk også at markere din kuffert med et farvestrålende tørklæde eller
andet, hvis du har en af disse obligatoriske sorte kufferter på hjul.
Vi har netop været ude at rejse og langt over halvdelen var disse
anonyme sorte kufferter. Jeg havde med fordel kommet et rødt tørklæde
rundt om håndtaget. Der var rigtigt mange som tog fejl af kufferterne
til irritation og gene.

God tur...

Mette
www.sommerferieogrejser.blogspot.com