Firefox4.0Beta
Fra : Rune Jensen

Dato : 05-08-10 02:58

Hvordan slipper jeg af med menubaren i toppen i Firefox4.0 Beta, så
jeg kan få 100% Chrome look?

Kører Linux Mint.

MVH
Rune Jensen

Fra : Jens Jensen

Dato : 05-08-10 18:18

Rune Jensen skrev den 05-08-2010 10:57:
> Hvordan slipper jeg af med menubaren i toppen i Firefox4.0 Beta, så
> jeg kan få 100% Chrome look?

På Windows kan jeg bruge Alt-tasten. Men jeg mener at have læst, at
Linux-versionen ikke har ændret udseendet endnu.

Fra : Jens Jensen

Dato : 06-08-10 20:09

Jens Jensen skrev den 05-08-2010 19:17:
> På Windows kan jeg bruge Alt-tasten. Men jeg mener at have læst, at
> Linux-versionen ikke har ændret udseendet endnu.

Status fra indeværende uge: "New Theme – Substantially done on Windows
and Mac, Linux lagging.", fra:
http://blog.mozilla.com/meeting-notes/archives/347

Fra : Rune Jensen

Dato : 05-08-10 14:24

On 5 Aug., 19:17, Jens Jensen <a...@a.invalid> wrote:

> På Windows kan jeg bruge Alt-tasten. Men jeg mener at have læst, at
> Linux-versionen ikke har ændret udseendet endnu.

OK, på den måde...

Tak for svar.
Nu har jeg så givet mit bidrag og sendt dem en lille smiley med
mundvigene nedad og spurgt, om ikke de kan fjerne den menu. Men
Firefox som surf-browser varer nok alligevel længe for mig under alle
omstændigheder. De har haft memory-problemer i dén grad fra version
3.6.6, og jeg havde håbet, de ville løse det i 4.0, det har de så
ikke.

MVH
Rune Jensen

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 05-08-10 21:44

Den 05-08-2010 10:57, Rune Jensen skrev:
> Hvordan slipper jeg af med menubaren i toppen i Firefox4.0 Beta, så
> jeg kan få 100% Chrome look?

Du kan ganske givet fjerne den med lidt css i
userchrome-filen. Jeg har desværre ikke den rette kode, men
prøv evt. at søge hos Google på:
userchrome firefox 4 menu

Umiddelbart ser det ud som om, nogle af de første resultater
bør kunne føre til en løsning.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Stor guide til installation og brug af mailprogrammet

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 05-08-10 21:48

Den 05-08-2010 22:43, Kim Ludvigsen skrev:

> Du kan ganske givet fjerne den med lidt css i
> userchrome-filen.

Dette er nok en nemmere løsning, hvis ellers du kan leve med
ordet "Menu" i værktøjslinjen:
https://addons.mozilla.org/da/firefox/addon/1455/

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Omfattende brugerguide for begyndere om ubuntu Linux:

Fra : Rune Jensen

Dato : 06-08-10 04:26

On 5 Aug., 22:43, Kim Ludvigsen <use...@kimludvigsen.dk> wrote:

> Du kan ganske givet fjerne den med lidt css i
> userchrome-filen. Jeg har desværre ikke den rette kode, men
> prøv evt. at søge hos Google på:
> userchrome firefox 4 menu

Nu kunne du have fået to svar, for dette er faktisk ganske godt tænkt.
Den havde jeg ikke overvejet. Meeen, tror jeg satser på add-on-
løsningen i stedet. Firefox er stadig nummer ét til webdesign, jo, så
jeg kan ikke skippe den helt.

MVH
Rune Jensen