Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Boghandle i Køln - fotografi
Fra : schlafen

Dato : 04-08-10 22:09

læste en gang om en meget kendt boghandel kun med bøger om fotografi - mener
helt bestem den er i Køln - nogen der kan hjælpe med flere oplysninger
(navn, adr, web) skal til Køln i sept....

mvh
Lars

Fra : Kika

Dato : 10-08-10 18:17

Jeg ved Taschen har haft en specialbutik, spørg på turistinfo - men husk
også http://www.museenkoeln.de
mvh
Allan

Fra : schlafen

Dato : 13-08-10 19:24

Tak, det var ikke den butik, men vil da tage et kig alligevel...

mvh

Fra : Preben

Dato : 13-08-10 19:47

Den 04.08.2010 kl. 23:09 skrev schlafen <luft@hansa.de>:

> [...]
> mener helt bestem den er i Køln - nogen der kan hjælpe med flere
> oplysninger (navn, adr, web) skal til Køln i sept....

Måske denne:
http://www.buchhandlung-walther-koenig.de/Default.aspx
--
mvh/Preben

Fra : schlafen

Dato : 14-08-10 09:38

tak Preben, kunne meget vel være den - min hukommelse er ikke hvad den har
været - tak...

mvh

news.vhd3srf3qz68nt@preben-pc.flatrate.dk...