Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Sommerferiebillederne sidder fast i kamera~
Fra : Søren Bay

Dato : 04-08-10 13:31

Hejsa

Den sidste portion af sommerferiebilleder vil ikke ud af mit Sony A-350.
Når jeg tilslutter kameraet med USB til PC'en siger den at kortet ikke
kan læses og om jeg vil formatere - nej tak!

Så har jeg prøvet i en kortlæser (samme problem), men med Virtual Lab og
Recuva, kan den finde en del billeder på kortet, men ikke dem jeg kan se
på kameraets skærm!

Altså dem jeg kan lave recover på, er billeder jeg allerede har udlæst
fra kortet tidligere. Dem der ligger der nu kan jeg se, men ikke få ud!

Hjælp!

//Søren

Fra : Hans4030

Dato : 04-08-10 13:42

"Søren Bay" <bay@cool.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Altså dem jeg kan lave recover på, er billeder jeg allerede har udlæst fra
> kortet tidligere. Dem der ligger der nu kan jeg se, men ikke få ud!

Prøv med programmet PC Inspektor smart recovery det har reddet mig et par
gange.
--
Hilsen Hans
homepage: www.fotofritid.dk

www.pbase.com/hcstune

Fra : Søren Bay

Dato : 04-08-10 14:39

Hans4030 skrev:
> "Søren Bay" <bay@cool.dk> skrev i en meddelelse

> Prøv med programmet PC Inspektor smart recovery det har reddet mig et par
> gange.

Tak -det virkede

//Søren

Fra : Hans4030

Dato : 04-08-10 14:44

> Tak -det virkede
>
> //Søren

Det var godt Søren. Det er et lille godt program.

Fra : Lars Peter Larsen

Dato : 05-08-10 22:18

Søren Bay wrote:
> [...]
>
> Altså dem jeg kan lave recover på, er billeder jeg allerede har udlæst
> fra kortet tidligere. Dem der ligger der nu kan jeg se, men ikke få ud!

Kører du Windows Vista og/eller har du programmet Nero In-CD installeret?
- Det har en kedelig evne til at overtage kontrollen med USB-kukommelse
(og cameraer) så computeren tror at de ikke er formatterede.

Det skal enten afinstalleres eller der skal sætte flueben et sted i
konfigureringen så det ikke overtager alle flytbare medier.

/Lars