Sten der dutter til hunde futter :o)
Fra : Bjarne K.

Dato : 04-08-10 13:02

Hvis det ikke lige var fordi, jeg havde et sæt hunde, ville jeg ikke tøve
med at smide et lag granitskærver hjemme på gårdspladsen.

Nogen der har erfaring med om de er for "skarpe" til at en hund vil løbe
rundt på dem, eller om de er ok. Hundene vejer henholdsvis 40kg og 26kg.

Bjarne K.

Fra : Benny Mortensen

Dato : 05-08-10 03:22

"Bjarne K." <no@niet.ik> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Nogen der har erfaring med om de er for "skarpe" til at en hund vil løbe
> rundt på dem, eller om de er ok. Hundene vejer henholdsvis 40kg og 26kg.

Jeg har ingen erfaringer med granitskærver, men har aldrig hørt, at de
skulle volde problemer.

M.V.H....Benny..

Fra : Bjarne K.

Dato : 08-08-10 19:24

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen

> "Bjarne K." <no@niet.ik> skrev i en meddelelse

> Jeg har ingen erfaringer med granitskærver, men har aldrig hørt, at de
> skulle volde problemer.

Ok, tak for svaret.

Jeg har tilladt mig også at stille spørgsmålet i dk.fritid.husoghave, så må
vi se om der er nogle granit experter der

Bjarne K.

Fra : Anelise

Dato : 08-08-10 19:58

"Bjarne K." <nej@niet.pp> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Jeg har tilladt mig også at stille spørgsmålet i dk.fritid.husoghave, så
> må vi se om der er nogle granit experter der

hej Bjarne
min veninde og hendes mand har lagt granitskærver på gangene i deres have,
og både deres egne to hunde á ca. 17-20 kg og mine to lab-tæver á 30 kg
stykket, færdes uden problemer på skærverne - men du skrev vist noget om, at
dine hunde var tungere, så vidt jeg husker.

mvh Anelise

Fra : Campus-one

Dato : 09-08-10 06:04

> Hvis det ikke lige var fordi, jeg havde et sæt hunde, ville jeg ikke tøve
> med at smide et lag granitskærver hjemme på gårdspladsen.

Disse skærver gives i to størrelser 8-12mm og 11-16mm. Jeg har lagt de store
11-16mm.

> Nogen der har erfaring med om de er for "skarpe" til at en hund vil løbe
> rundt på dem, eller om de er ok. Hundene vejer henholdsvis 40kg og 26kg.

Jeg har en hund på 35 kg som ikke viser nogen tegn på ubehag er manglende
vilje til at gå på disse skærver, så jeg tror ikke du vil opleve det giver
problemer.

Campus-one

Fra : Bjarne K.

Dato : 09-08-10 13:44

"Campus-one" <campus-one@hotmail.com> wrote in message

> [...]
> vilje til at gå på disse skærver, så jeg tror ikke du vil opleve det giver

Super.

Tak til alle for svar.

Bjarne K.