Fortælleren!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 03-08-10 19:49

Sad lige og snakkede med min nabo, og fortalte ham dele af historien
Dvs. hvad jeg har været udsat for med EMDR.
Uden at lyde som en vanvittig, og øjeblikkelig bliver jeg ufokuseret, ukoncentreret.
og jeg begynder næsten samtidig at få bræk fornemmelser, jeg drak noget kaffe derinde!
Nescafe Espresso i plastik hylstre jeg selv havde taget med! Hvem ved, måske har Bjørnholt og Co.
haft rodbehandlet ham i hjernen, det tager trods alt ikke mere end 5 minutter, at sige til en person:

Bare selv find på en god grund til hade "ham der" og føl at han er skyld i alting der er gået galt i dit liv!

Det er også fuldstændigt muligt at han bor der med det foremål at få skylden,
det passer meget godt på Bjørnholt, bare få folk til at myrde hinanden!

Det er ren programmering

Men jeg kunne forstå på min nabo at han har haft snakket med Bjørnholt en gang og bagefter med
en der hed Thorkild!

Og det er trods alt forræderi og mord at Bjørnholt og Co. er skyldige i!
(det gælder så ikke ham Thorkild, som jeg ikke ved hvem er!)
Medmindre selvfølgelig at Bjørnholt har rodbehandlet ham i hjernen!

Og nej jeg er ikke en perverser! Og bliver det heller ikke!
(og alt efter hvad jeg ved er min nabo det heller ikke, men det har jeg så ikke spurgt ham om)

Jeg har lige snuppet noget mere programmering: det var DJ Ævl, der ville have, at uanset hvad,
så skulle jeg gå rundt og sige til folk at jeg er en perverser!
Hvilket jeg ikke er og heller ikke går og siger til folk!

Sane
Peter
--
Pnic/Allah-25-04-1973 http://tinyurl.com/y9bsn2h