Testosteron!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 03-08-10 15:50

Jeg har lige fundet en, der åbenbart var lidt mere problematisk end jeg troede!

Det er en to,tre gange, jeg har lagt mærke til det nu!(idag!)
En udtalelse fra Sadist Nazisten der påstod hun var en jøde ,under programmeringen/EMDR

"Mænd bliver sindsyge i hovedet af Testosteron"(hvilket er pure løgn!)

Efter at være blevet rasende(for første gang i meget lang tid, mange år)
tager jeg mig selv at sige ting højt til mig selv, og være ved at skrive dem her i nyhedsgrupperne.
Som er fuldstændige "ikke rationelle" , det har taget mig et stykke tid at grave den frem af hukommelsen!

Den udtalelse alene, eller det faktum at Bjørnholt lader sådan en som hende i nærheden af en forsvarsløs
person der ikke kan bevæge sig!(i 1999-2000) er noget der burde føre til meget lange fængsels straffe!

Desuden se i min signatur, om Kristendommen og Testosteron!

Sane
Peter
--
Pnic/Allah-25-04-1973 http://tinyurl.com/y9bsn2h
http://tinyurl.com/ydnohlo, http://tinyurl.com/ydbqkpr

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 03-08-10 16:08

> "Mænd bliver sindsyge i hovedet af Testosteron"(hvilket er pure løgn!)

Ved nærmere eftertanke er det vidst mig der er fyldt med pis...

Sane
Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 03-08-10 16:09

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4c582ca8$0$36576$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> [...]
>
>Desuden se i min signatur, om Kristendommen og Testosteron!

Det er sjovt nok at en producent af sindsyge hormonet Østrogen,
kan få lov til at være i nærheden af et menneske der sidder og ikke kan bevæge sig,
og er "brudt op?" i hjernen med EMDR, men selvfølgelig, hvis Karsten Bjørnholt skal redde sin karriere,
så er de sindsygeste "mennesker" i verden kun et telefon opkald væk!

Gad vide hvor mange af dem han selv har "lavet"?

jeg husker hvor lang tid han prøver på at få mig til at true ham i min lejlighed(Humlehaven 27)
mens jeg sidder og ikke kan bevæge mig! Man sidder der og kan ikke rigtig gøre andet,
end at bede sadisten om at lade være, med at tortere en!

Og det er og var tortur! Det kræver en del at blive kvante mekanisk af tortur!
Jeg ved hvad jeg taler om!

man går fra, at bede "sindsyge selv"(Bjørnholt) om at lade være, til at true alt og alle, (hvad kan man ellers gøre?)

han er næsten lige så sindsyg som Bodil Egeberg!

Og nu det kommer til det, jeg er kvante mekanisk af tortur!(jeg kan bare smide dem ud af virkeligheden!)

Hvilken grund har jeg til at skrive andet end sandheden? Historien er så vanvittig efterhånden, at det eneste jeg har ud af det,
er at folk tror at jeg lyver! Men det finder jeg mig ikke i, eftersom det er mig der har ret!

Sane
Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 03-08-10 18:15

> [...]
> vanvittig efterhånden, at det eneste jeg har ud af det,
> er at folk tror at jeg lyver! Men det finder jeg mig ikke i, eftersom det

Omvendt kunne det være man skulle bøje sig for min nye prostitueredes store
flotte mørke lem! Og indrømme, at jeg nok kan tage fejl!

Sane
Peter

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 04-08-10 01:20

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i en meddelelse

>En udtalelse fra Sadist Nazisten der påstod hun var en jøde ,under
>programmeringen/EMDR

Jesus så forsætter du sgu igen .. Ring straks til Bo Warmings 24/7 ku ke lu
fa le ra hotline