Dagens *profetiske* ord ... (Rebekka, 1.Mo~
Fra : Kall, Mogens

Dato : 03-08-10 14:30

Et *profetisk* ord ...

Fra andagtshæftet 'Et ord til dagen' udgivet af www.ucb.dk

(udgives gratis 4 gange om året. Dagens tekst indtastet *før* juni 2010)

=== citat start ===

Tirsdag 3. august (2010)

[ ... Rebekka, 1.Mos. 24,58 ... ]

.... Tøv ikke, når Gud åbner en dør for dig. Sig ikke: "Der er andre, som er
bedre kvalificerede, end jeg er." Har Gud kaldet dig, er det fordi, du er den
rette. Glem al frygt og gå den vej, han viser dig.

=== citat slut ====

Med venlig hilsen,
Mogens Kall, The servant of Michael.
Last OUTPUT: 11419 news:4c541326$0$276$14726298@news.sunsite.dk
Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 11425

Fra : Ole Madsen

Dato : 03-08-10 17:28

"Kall, Mogens" <Jesus.loves.you.et@gmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> den
> rette. Glem al frygt og gå den vej, han viser dig.

Gud velsigne dig fordi du adlød Gud i at bringe dette ord, wow, det er bare
så sejt et ord

Tak

Ole

Fra : Kall, Mogens

Dato : 03-08-10 17:35

"Ole Madsen" <o-madsen@privat.dk> skrev i en meddelelse news:4c584370$0$36574$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> "Kall, Mogens" <Jesus.loves.you.et@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Gud velsigne dig fordi du adlød Gud i at bringe dette ord, wow, det er bare
> [...]

You're welcome ...

Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 11427